seemun - Du & Jag [audio] skrev en liten låt till min flickvän häromdagenvore gött att höra lite ärlig kritikpeaceLänk till http://www.speedyshare.com/368178799.htmlLyrik:Jag vill berätta någonting som rotat fast mitt hjärtaDu kan lyssna om du vill det kommer ingen smärtaJag drömde häromdagen om mitt liv och du fanns i detDu var min andra hälft, den som dämpar när det sviderVi kan leva hela långa livet med varandravi kan leva ibland andra, på den långa vägen vandraVi kan gå igenom livet bara vi tillsammansvi behöver inte ta för givet att vi blir ensammaVi kan växa upp, rulla över varje guppgå igenom alla motgångar sikta på nästa kuppJag kan mogna skaffa jobb och någonstans att booch jag kan tjäna pengar, så att du får lugn och roVi kan skaffa ungar flera stycken om du villUppfostra dom väl och sedan skaffa några stycken tillSedan kommer läget när vet vad jag villjag går ner på knä och ber dig och sträcker upp en ringreff:jag vill leva hela livetmed dig vid sidan mindu är min ängel allt jag önskaratt dela tiden medjag vill leva hela livetmed dig vid sidan mindu är allt jag vill ha och hålla omvi kan klara oss igenom allting, min älsklingÅren går, vi blir mer och mer vana vid livetallting blir grått och vi tar tillochmed barnen för givetVi kan tröttna på varadra hata allt vi sägeroch vi kan söka oss till andra framförallt i sängenoch vi kan bråka varje dag, hela veckan långmen i slutandan så blir vi sams igen varje gångvi kan gå igenom livet alla svåra grejerför allt fint när man är två, det är så man sägeroch när vi börjar komma närmare vår ålders höstkan vi blicka tillbaka, le och ge vår ångest tröstför det är så man gör när man är kära i varandajag kan bära dina tankar, hålla dig i mina armarge dig hopp om morgondagen när jag håller digexakt med samma kärlek som på ettårsdagen för migjag kan lova dig att alltid finnas vid din sidakrama dig på morgonen och trösta dig när allting sviderreff x2