I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - 54 sekunder/16 bars (freestyle)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-14 21:14

Robie - 54 sekunder/16 bars (freestyle)

Ikväll har jag setat i studion & spelat in freestyle på freestyle på olika beats & den jag bjuder på nu blev jag mest nöjd över. Jag har spelat in utan hörlurar & lagt ner max 5 minuter på mixningen men jag tycker endå att ljudet är cleant.

Lyssna eller tanka här

Jag har som sagt ett gäng till i datorn som jag kanske bjuder på under veckan:)

Som jag sagt tidigare så klarar jag bara av att lägga 16-24 cleana bars & vad jag hoppas på är att jag utvecklas & kommer kunna lägga iafall 2st verser med tiden:)

Jag har en färdig inspelad låt ligger i studion som skall släppas så fort jag fixat en refräng & sen kommer jag lägga låtarna på is ett tag, jag tänker arbeta mer med freestyles.

Bless!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-11-14 21:28
ja är du nöjd med detta kanske du kan börja tänka på andra banor?

2009-11-14 21:32
Vad menar du med det?

P.s det är jag som har proddat beatet också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-11-14 21:50
Han menar väl troligtvis att du ska lägga ner.

Tycker det var okej bara, kul att du försöker sjunga ut lite i raderna, men låter inte bra. Hoppas du når ditt mål med att klara två verser med tiden dock! :')

Och har du proddat beatet? Lät väldigt likt det Dizzy använde för ett tag sen, men finns säkert en förklaring där ..
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-14 21:57
Okej, i see:/ Okej, jo jag vill testa lite nytt:) Det är ju en smaksak för den som lyssnar helt enkelt. Tack så mycket=)

Om det var Dizzy som körde på engelska? Då stämmer det..

Jag la ut beatet som free för några månader sen;)
Moderator

2009-11-14 22:01
Lugnan, förbättrar ju bara dig själv som rappare genom att testa nya saker så. Och ja, det var precis den låten med Dizzy jag tänkte på, så där var förklaringen! :')
time isn't wasted when you're getting wasted .
Rappare

2009-11-14 23:38
tyckte det var en RIKTIGT soft freestyle !! :) brukar inte digga dina låtar, ja kan nog börja lyssna på dina freestyles istället haha ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-11-15 11:45
Tack så mycket:)

2009-11-15 12:25
den va bra!
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!

2009-11-15 14:18
Som du sa e den senaste freestylen , du kommer bort dig efter ett tag . Men du klarade dig ett bra tag nu iaf ! Den va tung gillar att du kickar freestyls . Hoppas att e bra med din son fred !

2009-11-15 18:07
det är ingen freestyle =)
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se

2009-11-15 18:50
Lamonde ? Nehe vad heter titeln da ?

2009-11-15 22:06
Tycker inte häller de är så mycke freestyle ifall man mixar skiten på 5min också ? :P Känns som han hade text och sen mixade efter den, fast säkert bara jag som tycker så :(

2009-11-15 23:09
det låter inte som nån freestyle tyvär. jag tror du skrivit det nån gång men inte blivit helt nöjd, så då kallar du det för en freestyle !!!

2009-11-16 09:30
Fett vidriga.. Bara för att ni kanske suger på att freestyla så betyder det inte att jag gör det.

Jag vet att det är en freestyle & det räcker för mig.

så jävla typiskt whoa

2009-11-16 09:31
& vad är det för fel på att mixa skiten på 5 min? det säger ju sig självt att man vill ha ett så cleant ljud det bara går att få.

2009-11-16 10:10
Jag gillade detta :) Du har en bra tendens att svänga med ord asså :))
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!

2009-11-16 12:08

så jävla typiskt whoa
Word ingen kan tro pa' att de e en freestyle .. Dom tycker nog att den e f'o'r bra !