www.myspace.com/tonyissla 2011 lika med NY SKIVA!!
Producent
2009-11-15 12:21
Fett alltså, för trött för att skriva om varje låt men det låter bra! Peace!
www.vidsidanav.com | www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Producent
2009-11-15 12:33
sjuka gäster alltså . bra låtar förövrigt
:)
Ska lyssna igenom.. Kommer med ett nytt inlägg senare! pz
fett nice detta! gillade se dig mer och tiden går mest diggade de andra också men de två stack ut! men många hits här, förtsätt så:) lite klen komentar men rätt sliten just nu ska ta lite mer tid senare. peace
www.myspace.com/friphmusic
ska tanka osv men har du och sircuz slutit fred nu eller? :P Återkommer med kommentarer ska bara lyssna igenom och ta in ;P
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Feta grejjor, sköna låtar :) Sånt tycker vi om :D
"I don't hate women - they just make me mad sometimes" - Marshall Mathers
Tyvärr gillar jag inte något av ditt. Dom gästande verkligen glänser i detta. Väldigt mkt enformigt av dig tycker jag också! peace.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack alla!!
Det ligger i fel ordning på skivan! finns ingen nummer 10!
Här har ni rätt!
00.Intro (Finns ingen annan) 01.Stör det dig (Cutta dom remix) 02.Du är ingenting 03.Se dig mer (Med shazaam) 04.Carpe diem 05.I väntan på en bättre dag (Eks & Carro) 06.Nummer ett (Med slusken) 07.Ensam stark 08.Du blir aldrig känd 09.Den platsen 10.Upp med en hand 11.Alexandra 12.Inte som oss (Med prendel & Dany H) 13.Stoppa mig nu (Med splinter & Söder) 14.Tiden går (Tony Rissla Prodd) 15.Låt mig presentera (Med Sircuz)
UP då! fan va dåligt med komentarer alltså!
Detta var riktigt bra, skit feta gäster. Var inte någon låt som var dålig heller för den delen. Riktigt bra jobbat av dig du har gjort stora framsteg. Mycket bra. Och whoa kom igen ge lite kommentarer!. Peace.
Enhet! tack för att du tog dig tid!
Battlerappare
2009-11-16 11:49
SKA LYSSNA NÄR JAG KOMMER HEM!
JoaquinRoyale
Intro: Riktigt nice början på mixtapet den var skönStör det dig (Cutta dom remix): denna har man hört tidigare och gillar den fortfarande och den är riktigt grymDu är ingenting Samma sak som låten innanSe dig mer (Med shazaam) Denna är fet men dock är ju shazaam nivåerna bättreCarpe diem Denna är den jag gillade minst den är inte dålig men inte min smak riktigtI väntan på en bättre dag (Eks & Carro) RIktigt nice av alla!Nummer ett (Med slusken) Jonas du är riktigt säker på din sak här och även slusken som så gott som alltid är grymEnsam stark Denna är helt okeyDu blir aldrig känd Skön text skönt flytDen platsen Helt okey denna ocksåUpp med en hand Den här låten är bra som fanAlexandra Denna är min favorit helt klart den är riktigt skönInte som oss (Med prendel & Dany H) Grymt bra jobbat av alla tre hoppas man får höra mer sammarbete mellan er 3Stoppa mig nu (Med splinter & Söder) Också riktigt nice av alla !Tiden går (Tony Rissla Prodd) Denna är också helt okeyLåt mig presentera (Med Sircuz) Och den här är nice som fan dock gillar jag sircuz mer i denna. Peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tack man! tack för utföliga komentarer !!
Helt okej, dock inget jag sparar.
http://www.myspace.com/akaamusik
hehe okok!
appp!!
Du vet vad jag tycker. Nice skit som sagt kul att du fick ihop mixtapet till slut!
www.myspace.com/thesircuz
tack brow! i miss u man! kom igen med fler?
Det va bättre än vad jag trodde, men det är lite för mkt "tuggemihiphop" över det för min smak. Men det fanns några riktigt feta låtar faktiskt. Bra jobbat!! Peace n' lööv
eller tuggemihiphop är kanske synd och säga men visa låtar blev lite väl babbliga om du förstår, aja strunt samma. fett bland band i alla fall! Hehe
ah tack mannen!
Lyricist
2009-11-17 14:34
Mest efterlängtade i en evighet. För mig är du "nya" 7 års olycka. Kommer lägga in på telefonen nu, och recensera när jag kommer hem. Har stora förväntningar och antar att det är masterpiece. Må väl <3
ah kan garantera dig att det är fett!! faktist trodde ja på mer änn detta? typ 10 komentarer ! resten skriver jag själv
Big up! feta gäster och bra låtar!
Tnx man!
tuungt man! feta gäster även!!
Sircuz- Du vet vad jag tycker. Nice skit som sagt kul att du fick ihop mixtapet till slut! Basilusken- tack brow! i miss u man! kom igen med fler? Wtf? så nu e de jag saknar dej och brushan och grejjer, keffa människor
-RuD-
ah ! får vi inte bli vänner eller?
allt var hur tungt som helst gillart grymt!! pz
besök www.myspace.com/szazs
tack man!
intro (finns ingen annan): grymt flow, bra intro som sätter ribban för de som komma skall.. reffen va skön.. gillartstör det dig: njae, inget jag föll för, blir tråkigt i längen.. men dock fett proddat å mixat å alltdu är ingenting: fett flow, skönt beat och jag diggar reffen fett.. tummen uppse dig mer: shazaams vers rimschema e grymt, din vers vart lite babblig men med grymt flow.. men tyckte låten vart lite tråkig tyvärr, inte min typ av beat :/carpe diem: älskar beatet, bra flow som vanligt, mysig reff som fan..en väntan på en bättre dag: mysig låt men ingen som stack ut...nummer ett: skön melodi i reffen men gillar inte temat, blir lite tjatat me så mycket "jag e bäst och du är inget att ha-låtar"ensam stark: funkar inte för mig, gillar inte beatet alls, men de beror nog på att jag hört de tusen gånger förut... men de va ingen låt som stack ut men bra flowat som vanligt :)du blir aldrig känd: den låt jag nog gillar mest, grymt beat, as skönt flow.. reffen va feeeeeet de enda som drar ner betyget e väll att teamt e lite played vid detta lag, för många låtar me detta tema tycker jag... men som sagt, denna va fläskig!den platsen: trots att denna "genre" e ganska played me smurf-röst i reffen så gillar jag detta... klart godkänd, men inget som stack ut jättemycket men ändå najsupp med en hand: lite babblig låt, gillar inte detta.. sen åter igen, temat... du låter lite för kändiskåt efter ett tag.. även om reffen va lite catchy!alexandra: tror hon vart ritkigt glad ;) svårt att resencera sånna här låtar efter som dom e så personliga och plubliken inte har några emotionella band till texten, men bra mixat å flowat :)inte som oss: låten jag hade högst förväntningar på, kanske mest för att jag diggar prendel riktigt mycket, men jag vart lite besviken, tyckte den vart lite tråkig.. reffen va lite tråkig men danyh har grymt skönt röst prendel la det fett som vanligt, men de vart lite babbligt.. ovanligt att höra prendel rappa så långsamt btw :Pstoppa med mig: tung men ganska babblig.. men tungtiden går: grymt beat du knåpat ihop, flowet e fett fett... gillart, tung underground hiphip reffen va tvärfet ocksålåt mig presentera: kul att höra sircuz och dig tillsammans igen, tyvärr gillar jag inte denna så värst.. har hört bättre med er förut, kul att ni hitta tillbaka iaf! tummen upp!summa kardemumma: en stark 3 av 5.. lite babblig på sina ställen och lite tjatig om med alla "jag e bäst-låtar".. men de fanns några sköna guldkorn som kommer pumpas lite grann :) väl proddat å bra mix, bra gäster.. gillar din röst och flow.. keep it commin
Music makes me feel...
Boom!!!! tack för utförlig komentar! man tackar och bockar! kul som fan med sånt! de ger mig mer öppetsinne vad folk gillar och inte o vad ja är bra på! tack mäyyn!
Ska checka, ser ut som najsa gäster! La inte du ut denna på Svensk hiphop oxå där du inte får en ända kommentar?
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
App App!!
asså shiit! är bara mixtapet värd 40 fucking komentarer? då har jag ju misslyckats helt jävla totalt!
jag gillade detta! sjuka förändringar... minns när jag satt hos bror din o han visade dina låt om kalis och en om sandström, tror jag höll på att dö av skratt... "han tog mig i handen o drog upp mig på stranden" var en rad om jag inte minns fel :P jävligt bra förändring. jag gillar ditt flow osv, men vissa texter e jag inte helt tillfreds med... carpe diem o se dig mer är fortfarande mina favoriter, kommer säkert dyka upp nån mer. lyssnade bara igenom det snabbt nu... men varför var inte låten med petter med? det e sjukt tung. bra jobbat.
glömde även " den där platsen "... jävligt schysst text.. jag gillar dina seriösa låtar eller vafan man ska kalla dom mkt mer, texterna blir bättre skryt rappen funkar ofta, men det finns några minus i texterna, men vafan? du utvecklas hela tiden, det kommer bli bra.
tack broshan! kul att du tar dig tid att skriva vad du tycker!! Up med denna!
har tagit mig mer tid att lyssna nu, jag valde nog att lyssna på fel skryt låtar först :P inte som oss var riktigt tung
Jag lyssnade igenom skiten, och måste säga att det var fan värdelöst. Visst, ni alla framför det tungt med ett bra flow och schyssta rim. Men låtarna var bara så tråkiga och enformiga, inget catchigt alls. Därför valde jag att slänga det här. Lycka till ifall det blir några fler mixtapes!
Dra åt helvete!
okok! tack endåp
ingen mer?
riktigt fett kompis, du kommer gå längre än han i forrest gump
www.youtube.com/prendel
Oj! Glömde nästan bort att kommentera. Laddade ner det för ett tag sen men glömde bort att skriva nått fint. Så här får du din kommentar: Jävligt fina gästningar du fick med. Du chockerade mig verkligen Tycker att beat valen är lite små tråkiga här & där. Lite enformigt. Lika så är flowet enformigt. Tycker att man inte ska rappa snabbt i känslo låtar det förstör lite av känslan faktiskt. Lyriken är riktigt fet, jag vet inte riktigt vilken låt jag gillade mest. Känns nästan som att allt låter likadant, försök få lite mer annorlunda topics, flows, texter osv. Tills nästa gång så kan det nog bli dubbelt så fet som det var nu.(Orkade inte lägga kommentar på varenda låt) Freddah signar ut med ett tjut :)