I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Eslex - Tre smakprov ifrån kommande mixtapet med Problem och Änglalik.

Vår Hiphop - Audio & Video

Rappare

2009-11-15 22:28

Eslex - Tre smakprov ifrån kommande mixtapet med Problem och Änglalik.

Följande låtar ligger uppe:

03. Eslex (med Änglalik) - Staten
Prod. Pappi
07. Eslex - Vem kan vad
Prod. iOne
13. Eslex (med Problem) - Din grey
Prod. Mgunzu

Jag lägger mest upp för att ni ska se att projektet är i rörelse! :)

www.myspace.com/EslexSweden

Lägg gärna en kommentar om du kollar. Peace!

www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!
Rappare

2009-11-15 22:28
www.vidsidanav.com |
www.myspace.com/3Personligheter | www.myspace.com/EslexSweden | KOLLA MYSPACE DÅ!

2009-11-15 22:31
låter fresh som fan man !
http://www.myspace.com/akaamusik
Rappare

2009-11-15 23:28
Tack, roligt att du gillar Highlight :) Någon mer som är intresserad av detta? Peace!
www.vidsidanav.com |

2009-11-15 23:39
Verkar fett. haha,
Men har redan glömt vad fan jag sagt i ''Din Grey''.
Tkr själv du kunde lagt upp den andra (A).
Om sanningen ska fram, så ljuger jag.

2009-11-16 00:10
Låter soft mannen ;)
Rappare

2009-11-16 12:31
Tack grabbar :) Problem, det kommer en bit från den andra oxå ;) Mer kommentarer folket? :)
www.vidsidanav.com |

2009-11-16 12:48
låter bra, verkar dock vara väldigt stor variation på låtarna :p behöver inte vara nått minus men. :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap

2009-11-16 13:49
tycker ingen av låtarna tilltalade mig speciellt. nu va det iofs bara demos men ändå.

beatet va tunga iallafall! peejs
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-11-16 14:38
Tack Wizdom :)

Emil E, nja jag förstår det eftersom det är bara en halv vers på första, 13 sekunder på andra och två verser på tredje :) Men tack för att du tog dig tid och kommentera, kolla gärna tillbaka när "hela" låtarna släpps :) Peace man!
www.vidsidanav.com |

2009-11-16 14:54
de ska jag göra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2009-11-16 17:15
Roligt att höra :D Fortsätt kommentera! Peace!
www.vidsidanav.com |

2009-11-16 20:04
njae. inget spännande, känns mer som nått man kan spotta i en cypher. inget man spelar in. väl?
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

Rappare

2009-11-16 20:49
känns mer som nått man kan spotta i en cypher.

Vilket syftar du på? Tack för att du tog dig tid att lyssna och kommentera. Peace!
www.vidsidanav.com |

2009-11-16 21:21
såg att kommentaren såg lite fientlig ut nu. sorry om de tolkas så.

jag vet inte, fick känslan av att de va snabbt påkommet, som en halvfreestyle man spottar i en cypher, wack förklaring men är ingen text analytiker.. hoppas du förstår ungefär hur jag menar, de kändes inte som de va sådär jättegenomtänkta rader, vilket jag tycker är ingrediens nr 1 inom hiphop since det trots allt heter Rhythm and POETRY. u know. :P

fred
Check it.
Catch a vision, Spread the vibe.

Rappare

2009-11-16 21:32
Okej, jag förstår vad du menar, vilken av låtarna syftar du på? :) Skivan kommer att innehålla såväl genomtänkta texter som snabbt gjorda låtar som är inpulsiva :) Förhoppningsvis så finns det någonting på skivan som du kommer att gilla, det hoppas jag. Peace!
www.vidsidanav.com |

2009-11-16 22:06
Tycker det låter grymt. Sen jag hörde Eslex första gången så har han legat på min Top 3 lista och gör det fortfarande. Skönt att inte bara höra hiphop blandat med techno nu för tiden. Så fortsätt med eran stil!

Ängla, diggar din röst med. Versen i Staten gillade jag. Skönt flow. Lyssnar som fan på en del utav dina låtar, bl.a Se mig. Du/ni kommer gå långt!

Problem, gillar dig med. Har en kort session på datorn med dig bl.a som jag fick av Smiley på msn. Var då jag la märke till dig om jag minns rätt. Och dom låtar jag hört med dig så har du presterat bra varje gång. Härligt!

Ingenting att klaga på faktiskt. Ser fram emot mixtapet och hoppas ni fortsätter med den här stilen :)

Peace
Evangeliet

2009-11-16 22:54
Riktigt nice flow änglalik eslex och problem. Skivan ger mycket impulser redan nu.
Men låt oss inte glömma producenterna.

din grey med eslex och problem spår 13. Blev min favorit beat är som gjort för flow och texten riktigt grymt grabbar!

Det var en grym ide att droppa ett mixtape med så grymma rappare och producenter.

keep going!

Peace out Man!
Rappare

2009-11-17 01:26
Tack som fan Nybbe, riktigt roligt att höra, sånt som får mig att jobba hårdare! Tack även Danilo! Roligt att ni gillar... Det ligger även ett nytt smakprov uppe nu på myspacen! En vers av Problem på låten "Stilen är galen"!

På tal om något annat, jag fick en väldigt rolig idé nu när jag var ute en sväng och rökte, det är VÄLDIGT MYCKET snack om SVININFLUENSAN nu, en vision om att släppa lös en gris mitt i Sundsvall när det är mycket folk, grisen ska vara helt vild och springa igenom staden, sedan filma människor´s reaktioner när dom ser grisen, jag tror det skulle vara väldigt roligt! (Y) Jag har konstiga idéer men jag tror det skulle bli succé på nyhetsmorgon! Jag vet att det inte hör hit men jag tyckte det var så roligt så jag var tvungen att posta den! ;) Fortsätt kommentera musiken. Peace!
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-11-17 12:33
Upp :)
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-11-17 23:11
Upp då, kom igen nu, några fler kommentarer!
www.vidsidanav.com |
Rappare

2009-11-18 15:32
Ett sista upp! Peace!
www.vidsidanav.com |