seemun - Störst, bäst och vackrast (40bars) Slängde ihop en liten låt på 40 bars här om veckantänkte det vore kul att höra lite kritik.Lyrik:när det kommer till rappen är jag nog modig och tappernär jag typ skriver små verser på mina blodiga papperallt från roliga rader till riktigt blodiga sakerkommer ut ur min penna och som dina skor lixom skaverjag är varken störst, bäst eller vackrastmen när jag kommer på scenen så är det du som blir fuckaddu blir knockad från vettet av det otroliga sättetjag lägger fram mina rader på och visar vem som har rätt manska vi komma till humorn så finns det gott om såntgott om skratt gott om flabb gott om nä nu blir det trångtbyter rad liksom en felplacerad publiksnackar vi luft använder jag måttenheten kubikjag skapar rubriker när jag spottar på beaten övergivenensam i en värld av tankar och den egna skitenoch skiten svider kanske någon gång då och dåmen jag vet innerst inne att jag rullar mer än pendeltågdet svänger mer än jazzdansare på en tobaksklubbtrots det kommer jag kanske sluta med jobbet toaskrubbmen mina goa gubbs hjälper mig i svåra stundernär livet känns tungt och allt går i sega hårda sekundervisst jag gör misstag för jag är inte mer än männskaå jag kanske skriver saker som kan tyckas sämst vamen det är upp till er att älska eller hatadet är du som är adekvat kan bedöma mina raderberöma mina saker och fördöma mig med hatetge mig en bit av maten eller ge mig hela fatetkanske vill du inte ge mig något allsmen kom i håg min vän att det är du som dansar till min valsdet kommer från min hals, från mitt svalgallt i dina lurar är antingen bara mitt eller ingenting allsingen är kall, säg har jag kaxat kanskejag bara visar mina skills i dessa rappartakterdet är rapparkalja, en massa tomma ordsom inte betyder någonting alls ditt dumma snorjag har vita skor, du har sandaler av hampaså när du rullar in på klubben får du se vart du trampardu har trots allt större plattfot än den där kalle ankajag går rätt fram och kallar din älskade flickvän för slampaoch mitt hjärta det bankar fort när jag rimmar på tankartankar om livet och allt det där vi bara tar för givet