vigg-E [ dissen till pinter ]
jaha dem tog bort dissen nu pågrund av att Eroz är bannad så vår låt Fick inte va uppe! lite bad shit tycker jag!
www.youtube.com/viggemusic
ditt konto tas bort om ca 5 min
okej trodde detta va en rapp sida för andra som vill komma ngnstans men hade nog fel!
Varför ska hans konto bli borttaget?. Herregud, folk på whoa är verkligen riktigt retarderade!!
Eller hur! asså att man inte ens för lägga upp musik!. bara för en annan e bannad. lite surt
Tycker också det är lite små taskigt faktiskt, jag menar bara för han är bannad betyder väl inte att dom som collabar med han inte ska få släppa låtarna här?
du har ganska skön röst o attityd. texten duger också. enligt mig borde det här vara pinter vs. marius.. 3 mot 1 känns ändå lite fuckedup eller? hur som helst så tror jag ändå pinter vinner och jag är på hans sida.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Okej!
Försök slippa på sidan, den kan bli riktigt fin för du verkar vara duktig på design, eller har jag fel? I alla fall nice header!
orka att man tar bort kontot.... låten är ju fet:P
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd
Ey , Marius .. vf Dissar du den killen som du har rövslickat innan ;) ja hoppas de inte e sant.. de som pinter säger i sin text att du har snackar skit om ditt "eget folk" .. hoppa de inte heller e sant;) / Chaaban
Chaaban: Han har inte snackat skit om sitt eget folk dem som fuckin yrar o leker nåt.
FLER!
hahhah vigg-e och lilla marcus är rädda för chaaban haha gogogo :P
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
1-0...
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Antääh: är inte rädd för chaaban jag känner han din pajas
Fy fan va dålig låt, - Lägg ner Autotune och börja rappa ordentligt. Lyssnar hellre på Abba än det här. Känns lite tröttsamt att höra samma skit hela tiden om Pinter att han leker blatte och är tjock. Kom på något bättre? - Han countra det direkt med bra svar. //Bboiz Out and done
Bbob Production
jaha dem tog bort dissen nu pågrund av att Eroz är bannad så vår låt Fick inte va uppe! lite bad shit tycker jag! Said wtf?!
Eller hur! asså att man inte ens för lägga upp musik!. bara för en annan e bannad. lite surt Det här är nog det mest übertöntigaste jag hört på whoa under mina två år. Vart i reglerna står det att musik som är skapad med icke medlemmar inte får läggas upp? Det är ju lite som att man banlyser 99.9% av världens befolkning för att de inte är medlemmar på whoa. Hur blir det då med de beats som är samplade? Om den här regeln följs så borde 99% av alla beat makare här på whoa bli bannade eftersom de använder musik av icke whoa människor. Give it a break!! :]
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Lazyboy : Okej jobro : eller hur! haha
thanks! FLER
texten tack?
I always tell the truth, even when I lie
Har inte allas texter tyvärr :P
aha okej :P
Yes
För dem som inte hört vårt var CHECKA!
Diggade denna mer än hans, tycker mer om mixxade o effekter på låten gör så de låter tuuungt, Ni tog han enligt mig , Peeeeyzz
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
okej tack :;)
släpp ett svar era tomtar.
Think of a colour you've never seen.
Haha, måste bara säga att din hemsida såg jävligt billig ut.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Diggade denna mer än hans, tycker mer om mixxade o effekter på låten gör så de låter tuuungt, Ni tog han enligt mig , Peeeeyzz Killen måste ha en/flera skruvar lösa i huvudet alltså. Sen när bestämmer man vem som vinner en beef genom mixning? Skulle gärna vilja höra ett svar på Pinter's diss annars är han vinnaren i mina ögon!
FreddaH signar ut med ett tjut!
en diss med ett fett beat och bra lyrik med usel mix kan lätt förlora mot en duglig diss med superbra mix. Lufta inte för mycket inom specifika ämnen när du inte är 100 på dig själv. och som sagt, droppa ett svar nu fan? Tycker för övrigt att ingen leder beefen, det avgörs när dom båda lagt vars 2 låtar helt enkelt. Peyz
Think of a colour you've never seen.
en diss med ett fett beat och bra lyrik med usel mix kan lätt förlora mot en duglig diss med superbra mix. Lufta inte för mycket inom specifika ämnen när du inte är 100 på dig själv. Jag är visst hundra på mig själv. Eftersom i beef är det faktan och punchlines som räknas o inte vem som mixar bäst. Det är ju den textliga delen som du ska mörda motståndaren med i dissar, inte mixningen.
En kärlek & två fingrar/F
FlowziiK: Handlar det inte om mixningen? De handlar om helhet i låten din dumme lilla fjortis 14åring. Det handlar där emot mest kanske om texten ,men vadå? ska man inte mixa sin låt eller något då? Vad fan vet du, du är 14 år tittar fortfarande på bollibompa med mams och paps. Börjar störa mig ordentligt på små snorungar som dig som ska komma med sånt skitsnack. och som sagt, ärligt skiter jag i vad DU eller andra tycker. Ger jag en till diss pinter kmr få de han vill ha förstår du? Ibland får man inte allt de man vill ha. Gjorde en låt, räcker inte de? för att han ska förstå. Eller vadå, pinter vill bara ha hype? Nja tänk på saken lilla gubben för jag börjar störa mig som fan på alla äckliga whoa apor här inne som är så fucking fyllda med luft. Riktigt fucking jobbigt. SÅ kommer det ett svar så kommet det ett svar annars har han vunnit i era ögon, wow? big deal? ska jag bry mig eller? HAHA . som att det är NI som är fans till någon? nej ni är bara hatare som sitter och skriver massa bajs! Så släpp hela skiten och sluta skriva en massa för speciellt du flowziiK har absolut inget liv som sitter inne 24/7 och kommenterar ALLT OCH ALLAS trådar. Ingen bryr sig om dina fucking kommentarer, åtminstone inte jag. Och det räcker för att jag själv ska kunna säga till håll dig väck från mina trådar och kommentera hädanefter inte ett enda dugg som jag släpper ut, okej? Marius
Marius: Vad är det jag har gjort dig egentligen, jag kommenterar det jag tycker är roligt att kommentera för att fördriva tiden på en död dag som denna. Och vadå "whoa apa" mayne jag har varit medlem på whoa i kanske 2 månader och är en whoa-ist? Och du kan ju inte öppna munnen utan att något med familjen ska komma från tungan, skärpning undrar vem det är som är dagis nivå här egentligen. Du får som du vill jag håller mig borta från dina trådar. Jag skriver endast detta för att du ska fatta att du har sjunkit så sjukt lågt när du kastar ut massor mamma snack om personer som du inte ens känner. Sist men inte minst så var det inte så att jag mena att den som droppar den sista diss-tracken är vinnaren utan att pinters diss fick din att sjunka som ett fartyg som bombaderas.Freddah signar ut för gott, ha de "bra" marius!
textliga En kärlek massor mamma snack Freddah : Är du ett troll? Annars blir jag ganska orolig.
En kärlek= One love. Sen att jag stavar fel spelar väl fan ingen roll? Huvudsaken är att jag formulerar mig på rätt sätt. Skulle hålla mig borta från denna tråden så skriv i gästboken om det är något du vill.Freddah signar ut med ett tjut :)
Bra översättning! Som svar på din fråga: Ja, det spelar roll om du stavar fel. Man får ett korkat intryck av dig, man tror du är en jobbig fjortis som har vet absolut inget om hiphop. Men det gör du i och för sig säkert inte ändå...
haha som ni bråkar grabbar! :D FLER eller?
töngt shit, najs ni va bättre än pinter . ni vann detta. satt o läste några inlägg o kunde inte sluta störa mig på denna snubbe FlowziiK.. i en beef handlar inte alls allting om punchies o fakta, det handlar först om attityd o delivery om man lyckas me det då har man en bra text även om den är baserad på fakta eller en uppfatting man skaffat, sen dedär om mix. en fråga bara skulle du sitta o lyssna på en låt med ett dassigt ljud låg acapella.?! du kanske kommer svara ja, men du vet lika väl som jag att mixen spelar en stor roll. dagens lyssnare är kräsna lyssnare om inte groupies. och du ger en uppfattning av att du är en hiphop groupie som skriver saker bara för att spela som att du vet nått. tack för mig ! // Din Mr.Mkn
"mackan" du är väl inte riktigt rätt person att bedöma? Icke sagt att du har rätt eller fel men om man kollar i pinters tråd och hans diss så skrev eroz från din whoa vilket redan innan visar att du är ensidig.
Och Marius
Så släpp hela skiten och sluta skriva en massa för speciellt du flowziiK har absolut inget liv som sitter inne 24/7 och kommenterar ALLT OCH ALLAS trådar. Ingen bryr sig om dina fucking kommentarer, åtminstone inte jag. Och det räcker för att jag själv ska kunna säga till håll dig väck från mina trådar och kommentera hädanefter inte ett enda dugg som jag släpper ut, okej? Är inte det lite tanken med whoa? att man släpper saker och låter andra kommentera det efter bästa möjliga konstruktiva förmåga? fast visst vad vet jag han kanske gått dig på nerverna på ngt sätt och du har väl rätt i att om du/ni känner för att göra för att göra fler dissar gör ni, de måste man känna själv.
Peace
L
Om ni ska bråka om saker o ting. så öppna ny chanel.