Jag måste säga en sista sak pinter eftersom diskussionen fortsätter och softa mannen din låt blir uppad :P Blev JAG kallad mytoman? Det är så typiskt eroz att att försvara en lögn med en annan lögn. Smutskasta mig så folk ska se mig som lögnaren här. Jag kallar dig mytoman och då är JAG en mytoman? Till och med Malsor som är från samma land som du står bakom lite upp här hur du ljuger osv. Ist för att reda ut saker och förbättra dig så är jag en mytoman ;) Du är härlig som fan! Och Malsor, han fick aldrig vara med, det som e poängen, han fick testa kicka med oss mer blev det inte.. längesen dude! Allt bra? Jag kan komma på fler saker du sagt Eroz, folk skulle skratta ihjäl sig men det e inte det jag e ute efter. Jag e ute efter att berätta sanningen om dig, så folk vet att du gillar att, låt oss säga, överdriva sanningen ett par hundra mil. Ska du inte berätta för folk här va du va beredd att göra för att få gästa mitt album? :) Lika bra du säger det själv för säger jag det kommer du bara påstå massa saker kring det faktumet. Vi lägger ner det här kiddo. Eroz är bäst i världen och kan fisa takten till "my hump", han e riktigt skillad!!! Men begär aldrig bevis eller ngt för då har bevisen ätits upp av hans rotweiler som han inte har. Och jag bara ljuger och ljuger och eroz är den ärliga killen, sanningen själv! Pinter! Sorry igen för jag smutsar ner din tråd men jag va tvungen!!! //L
I always tell the truth, even when I lie