I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Basement Entertainment Mixtape 01

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-19 19:41

Basement Entertainment Mixtape 01

Shoo, detta är Base-ENT Mixtape 01!
Släpper detta lite sent på Whoa, hoppas ni diggar de!
Ps. Hemsidan www.base-ent.com och del 2 kommer snart!
Ps ps. Finns på youtube, Länk till http://www.youtube.com/results?search_query=bamse174&search_type=

Länk

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-11-19 20:09
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag

2009-11-21 12:01
Funkar länken?
Upp förfan!

2009-11-21 15:24
joo den funkar! ska lyssna igenom när jag har tid! peace

Rappare

2009-11-21 15:25
Länken funkar, haha. Men det är många spår att gå igenom. Får återkomma när jag hunnit lyssna mer.

2009-11-23 01:09
Tack så mycke, najs att länken funkar :)

Mer kommentarer!!!
Rappare

2009-11-26 11:47
Har tagit mig halvvägs igenom, och jag tror inte jag får ut så mycket av att lyssna mer. I allmänhet känns skivan skrikig och osofistikerad. Ett gäng beats är ihopsatta med väldigt plastiga ljud och tråkiga trummor, och det är mycket vässning som behövs på rapskillsen i allmänhet för att hålla en lyssnare intresserad. Bästa spåren hittills är Spår 6 och spår 7. Där håller ni flytet uppe och samarbetar bra med beatet som har intressant sound. Övning behövs på engelskan också.

Ni kanske ska fokusera på att göra fler, mindre släpp i framtiden? 20 spår är rätt tungt att ta sig igenom även om det är bra musik.

2009-12-21 15:48
Tack så mytcke :)

Upp förfan!