Entertainment - Fuckar ni nu? Mja... Hade en text som jag tänkt spela in för säkert ett halvår sen, men det blev aldrig av. Bara att jag prövade första versen på ett andra beat.. Men idag hade jag tråkigt och spelade in skiten. Oturligt nog är mitt puffskydd helt jävla slut, så det låter förjävligt. För det andra så fuckade CE ur så mixen låter skit samt att jag inte kunde spara ner skiten i MP3.... Aja, får väl duga ändå? :S Länk till http://www.speedyshare.com/files/19384271/Entertainment_-_Fuckar_ni_nu.wmaCPmix: Min farfar. Skönaste beatet i världen: Som vanligt baxat från Shadowville.Tyngstaste rääpen som inte är så tyyng: Jag för trettiotre år sen. Tyngaste introt: Samplat Jungsub samt jag som pratar för trettiofyra år sen.Godnatt? nu är det frukostdags - med fina godbitarsom är uppåttjack - och några blodiglaralla frågar sig själva - Vem är hansom sitter i en garderob och käkar hjärnsubstansDet är Enterdeman med vinkelsliparsom sågar pimpelcirklar på några invalidayes - för det är så jag gör det, grabben-sprutar blod på överkastet när jag gnager dig på högerarmennu tar vi promenad på krigstigenhar varenda grusväg på armen, inriven med fickkniven!Ska vi leka en lek? jag gillar kurragömma-snuten letar medans jag håller kroppsdelar undangömdaöppnar dörren åt alla i Jehovas Vittnenså jag sen kan bryta ner dom och såga dom på mitten!för jag är galningen som chillar på rummetoch snittar mig på pungen medans bruden slickas av hundenFuckar ni med mig så får ni kuken upp i rumphåletSnackar ni om mig så får ni kniven över pulsådernFuckar ni med mig så får ni knäckta nackar, spräckta tarmarknäckta armar tills ni gurglar blod så att ni väcker mammaJag står i mörkret, gömmer mig i grändenoch är armed to the teeth! - för att slå sönder dina tänder!Klädd i svart kavaj och höghattär han som förvandlar "brackabrack" till "Rövhalt"Jag kan se min skugga nedanför lyktan som liknar nån som knullar offret medans hon styckas i bitaroch hon skriker bara mer och blodet sprutar ur munnenOch jag är inte färdig förrän hon ser ljuset i tunnelnhon får en kula i huvet, jag dumpar kroppen vid hamnenoch kör in snoppen i arslet, och sen så krossar jag skallenmed hjälp av tolvfingertarmen... stryper jag mina bästa vännerrunkar på dom och ger dom sen en smäll på käften!Jag skulle inte kalla mig för psykopatjag ser mer eran död som både din och min lyckodag!För det är så jag gör det, dödar er allaoch sen kommer jag att spöa din mamma... HahaFuckar ni med mig så får ni kuken upp i rumphåletSnackar ni om mig så får ni kniven över pulsådernFuckar ni med mig så får ni knäckta nackar, spräckta tarmarknäckta armar tills ni gurglar blod så att ni väcker mamma
för jag är galningen som chillar på rummetoch snittar mig på pungen medans bruden slickas av hunden
Jag skulle inte kalla mig för psykopatjag ser mer eran död som både din och min lyckodag!
öppnar dörren åt alla i Jehovas Vittnenså jag sen kan bryta ner dom och såga dom på mitten!för jag är galningen som chillar på rummetoch snittar mig på pungen medans bruden slickas av hunden