I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie ft Puma Silverback - Tiden drar iväg (Prod. Dysmonia)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-20 16:32

Robie ft Puma Silverback - Tiden drar iväg (Prod. Dysmonia)

Linje 12 presenterar Robie - Tiden drar iväg ft Puma Silverback. Beatet är producerat av min gamle & goda vän Dysmonia=)

Robie ft Puma Silverback - Tiden drar iväg

Lämna gärna ett spår efter dig i tråden!

Linje 12 Productions, Robie.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-20 16:45
vilket jävla murder beat, stadigt flow, fet lyric och ett riktigt skönt röstläge :) Reffen satt på plats å i helhet var det en riktigt tung låt som ja kommer fortsätta lyssna på till det kommer något nytt :)
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-11-20 18:44
De var bra.

Dys detta var bland de bästa ja hört dig komma med !
Rob, gillar budskapet i texten !

Och johnny.... Vi har våra turer med varandra men lägger de på is för stunden, då detta var bra !

// M

2009-11-20 19:08
Bra jobbat!
Beatet- En riktigt classic sample! men det var bra gjort. trummorna borde ha legat lite längre fram bara.

Robie- bra gjort. Skönt arrangemang på rappen. man hör hur du spelat in men det gör inget, ger bara en extra effekt på allt lixom.

Mr. Silver- Väldigt bra. Fattade inte att det var du som la reffen förens låten var klar och jag kom på att du inte la någon vers. Riktigt nice faktiskt!

One!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-20 20:02
tungt
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-11-20 20:44
Tack alla, det var kul att se detta. Verkligen :)
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
Promotor

2009-11-20 20:57
blev förvånad när jag såg rubriken! Låg inte ni i ganska kraftig beef mot varann?
Tycker att rappen är okej och man märker små tecken på att han leker med flowet, dock stör jag mig på rösten, det låter som han är snuvig eller har en klump i halsen.. Refrängen var riktigt skön! Det lät inte som första (och enda) gången jag hörde silverback! Mycket bättre denna gången, och jag lär hålla ögonen öppna för nästa släpp i hopp om att det låter lika bra! Texten var väldigt bra skriven, la dock inte speciellt mycket ansträngning för att höra den. Men av det jag tänkte på så var det bra text!! Än en gång måste jag påpeka att jag älska refrängen! Goddamn! Klockrent beat! Riktigt skönt

2009-11-21 02:22
Från min sida, tyckte jag ärligt att det var ett passande beatval. Robie din röst, jag vet inte om den är så där, men den lät fint. Flytet passade in, lite lugnt. Förstår budskapet, känner igen mig där. Förövrigt gillade ja låten!

/ROB
www.myspace.com/robszter

2009-11-21 14:10

2009-11-21 14:51
uppuppupp !
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-11-21 22:29
Tack så mycket, det uppskattas:)
Rappare

2009-11-21 22:32
håller med övriga^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx

2009-11-22 00:41
Robin - Låter nice :) som nobel sa, man hör hur du spelat in.. Men hellre så än att höra nån stressa ihop en vers med bara-för-att-sätta-hela-på-en-gång stilen ! Bra gjort !

Silver - Ibland skiner du upp och gör riktigt FETA refränger, och det här är en utav dom ! Tummen upp !

DYS - Riktigt nice beat, inte din "vanliga" stil, men kul att se att dina kunskaper inte är placerade i samma fack ! Big up för den!

Va bara en sak som ja tyckte va lite synd, och de va volymen i verserna, va lite hög.. och refrängen kändes lite "kladdigt" mixad, men over all så e de en keeper tills vidare :)

Bless!
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.

2009-11-22 00:51
Tuuuuung mannen:D
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito

2009-11-22 13:06
Tack för all love till denna låt.

Uppskattas både från mig och Robie :)
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!

2009-11-23 14:15
Det var menat att man skulle höra hur jag spelat in på första versen. Jag personligen tyckte att det kryddade till det, det vart en starkare känsla.

Folk säger ofta att jag har en annorlunda röst, att jag låter täppt i näsan etc. Grejjen är att jag låter så, det är min röst, jag gör min inte till.. Antar att det är en smak sak.

Kul att så många tycker om låten & tar sig tid att skriva ett par rader i tråden. Det uppskattas:)

2009-11-23 23:19
grymt bra låt grabbar!!! hoppas du inte lägger ner musiken bara
Dahlgren

2009-11-25 10:30
jahaja, tack så mycket!

2009-11-25 16:33
Komigen nu då;)

Är det beef så får man grymt mycket uppmärksamhet, flera hundra downloads & byst med kommentarer. Men gör man något seriöst så händer det inget, ingen bryr sig, ingen tar sig tid att lyssna eller skriva.

That sucks!

Komigen nu;)

Kan ju passa på att tacka alla som lyssnat & skrivit ett par rader, det uppskattas jävligt mycket=)
Battlerappare

2009-11-25 17:56
dopebeat!
JoaquinRoyale
Battlerappare

2009-11-25 17:57
dubbelpost men.. soft låt men tyvärr diggas inte ditt röstläge men de är en smaksak!
JoaquinRoyale

2009-11-25 22:55
Tack så mycket:)