J.L ft. Mr-Treat & Fonky Fresh - Vi hatar er
Shue här kommer en fresh ny låt av oss. Pumpa och digga eller pumpa och släng jag bryr mig inte så länge ni droppar kommentar efter ni har lyssnat! Vers1: J.L Reff: Fonky Fresh Vers2: Mr-TreatLänk till http://www.speedyshare.com/files/19416485/J.L_ft._Mr-Treat___Fonky_Fresh_-_Vi_hatar_er.mp3 Vers1: Ni har hört mig, På många scener och beats. Jag har lagt mina rim, Och jag har sagt en gång till. Att om du snackar skit, Ska jag slakta dig på beats. Jag ska rappa med en stil, Som kommer sparka dig en mil. Jag har rader som är tunga, Dom slickar din fitta. Ställer du dig upp mot mig, Kommer du aldrig kunna sitta. Rullar Rizzla, För att klara av en dag. Det luktar fitta om er, Men jag försöker vara smart. Att mekka zutt igen, Jag kommer bli din död. Ni ser upp till mig, För jag har rökt mig så hög. Ni som hatar min musik, Ni vet ingenting, Jag har en erfarenhet, Och jag lever för rim. Denna segern är min, Så jag säger stick och brinn. För jag ska sänka dig som shottar, Av min egna absinth Och vi ser, Vem som kommer att gråta. Jag ler, För jag bombar med låtar. Du är avundjsuk, Och du vaknar nu. Det är slut på din dröm, Denna saga är slut. Denna saga är slut, Slut Reff: Låt dom hatarna får hata, Säg mig vem som är tillbaka. J.L och Mr-Treat. Och all den hysteri som skapas när vi droppar. Jag säger fuck that, Knäcker en och softar. Vers2: Ni har hört mig, levererat tung skit. Presterat så jävla fint, Ända sedan hundstil. Plockat rappare ned på jorden. jag må va smal men håller mig hyffsat fet med orden. du vet, Jag är en av dessa rimmästarna. som får din rapp att se ut, Som den går på viktväktarna. Och det roliga är, Jag är medveten om min nivå. Och kan därför skryta hur mycket, Jag vill med min mikrofon. Jag kickar hårt, svart bälte! vad ska du motbjuda? Så knip igen, För mig är du grus under skosulan. Jag är sista bossen, Som bestämmer de regler. Som lyder att du inte alls, Kommer längre i spelet. Gameover! som en utkastad elev blir du utklassad. Så fort som jag greppar tag om micken är det slutsnackat. Jag fortsätter att rulla som limp bizkit. Jag har den bästa känslan, Ser gemet som en blindskrift.
You don't know what you got, until you lose it.
tyckte den va skön att lyssna på :) detta gjorde ni bra ^^
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Mr-Treat var riktigt fet! Grym text och flow. J.L, dig diggade jag inte alls. Du har hyffsat flow, men ändå låter det konstigt på vissa ställen. Jag är för trött nu för att ge exempel. Iallafall, texten är inte så bra som du själv säger i låten, massa meningar som man blir liksom, huuuh? Reffen blev jag besviken på. Mr.Treat var så bra att låten blev "okej" att lyssna på. Keep it up.
Moderator
2009-11-22 14:01
Njae inget som föll mig i smaken tyvärr. Dock var Mr. Treat bäst på låten enligt mig!
time isn't wasted when you're getting wasted .
J.L: Diggar din attityd man! Den e tung som fan! Texten kan bli fetare, flowet var helt okej, nåt ställe det blev lite tveksamt på bara. Bra vers! Fonky: Trodde du skulle göra fetare reff man, men den duger iaf :) Skulle vilja ha lite mer tryck i den dock, då det är bra tryck i verserna.. Men helt okej! Mr. Treat: Nu snackar vi alltså, fyfan va fett! Älskar din vers, flow, rim, text, attityd, allt sitter som handen i handsken! Big up på din vers! Helt okej låt, rätt skön :) Kommer sparas & spelas! Peace! /Spiken
J.L hörde inte hemma på denna låt. Mr Treat var astung. Reffen var okej, kunde blivit bättre.
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
ni la det tungt tycker jag , det va okej håller med slackerlife också, J.L hör inte hemma på denna låt men mr treat va astung keep it up peace / kid
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
mr treat var bäst på denna
Robinholta af Pankbanken!!
Treat la det grymt bra. Älskar flowet i första raden. Usch så bra. Dom andra var väl sådär... :/ Hört bättre med både J.L och Faaankyyy.
Dra åt helvete!
ganska dålig låt :(
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Treat killed the track! Nuff said.
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Haha inte kul att inte höra hemma på sin egen låt... Aja tack till er som diggar! / J.L
Trrrrrreeeeeeeeeeeaaaaaaaaaaaaat ! Helt klart bäst på låten.
Mina beats http://www.myspace.com/zyndromeproductions
Producent
2009-11-22 20:50
Treat slaktade denna låt.
One Day.
Mer?
Producent
2009-11-23 00:51
enda bra var andra versen, resten låter tråkigt! fett beat.
riktigt tungt från andré. avundsjuk på din lyrik. bra gjort
www.myspace.com/danielbylund
Mr.Treat var riktigt tung, Tyckte fonkys vers var helt ok!
du vet, Jag är en av dessa rimmästarna. som får din rapp att se ut, Som den går på viktväktarna. deras rapp går på viktväktarna för att deras rapp är fet? eller.... va..
Think of a colour you've never seen.
J.L jobba på texten det är din största brist just nu, ta dig lite längre tid när du skriver. Treat du lare fett inget att klaga på maaaan
B
J.L nu tycker jag du står stilla i utvecklingen. Förut gick du frammåt snabbt, men nu låter allt likadant. detta va inte bra. Fortsätt jobba bara Fonky my brother: De e ju inte din bästa reff direkt. men de har vi snackat om. kunde lagt ner mer tid. men men :D Mr Treat : grymm vers. diggar. de enda jag inte gillar ibland är väl dialekten, men de e en smaksak!. Hare!! Bless // Micke From Miilk
Micke From Mother Fuckin Miilk
vad tänker fonky med som la reff till er? gilla inte alls , låter som J.L testat sin första spliff nyligen oxå? nää inget jag sparar
*ERROR*
Jag står inte stilla i utvecklingen micke! Det här var tänkt som en session från början!
mr treat va bäst! jag vet inte vad de va med din vers jl...du e ju bra men de va nåt jag störde mig på, återkommer när jag kan sätta fingret på det. du flowade iofs gött men ah nåt va de. sen fonkys reff va ju patetiskt dålig! haha ni skulle gjort nåt själva
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2009-11-24 13:42
treat bror . tung hojta
:)
jaha här har vi låten :) reffen skulle höjts lite. annars soft!
soft grabbar. soft på dig johannes.. dock var mrtreat bäst på låten:) fonky gjorde inge vidare här alltså. riktigt dålig reffräng faktiskt..
http://www.myspace.com/quizze
okej, då provar vi igen..
du vet, Jag är en av dessa rimmästarna. som får din rapp att se ut, Som den går på viktväktarna. deras rapp går på viktväktarna för att deras rapp är fet? eller.... va..
Think of a colour you've never seen.
Låter tight grabbar! :D keep it up!. Checka gärna in min nya låt också! bless / VIGG-E
www.youtube.com/viggemusic
Tackar! :)
Upp!
okej, då provar vi igen.. du vet, Jag är en av dessa rimmästarna. som får din rapp att se ut, Som den går på viktväktarna. deras rapp går på viktväktarna för att deras rapp är fet? eller.... va.. Nej, deras rap är smal jämfört med hans, och dom har blivit smala av att gå på viktväktarna. Så svårt var det inte att fatta meningen.
Producent
2009-11-27 00:30
man är fet för att börja på vikväktarna, är du iq befriad eller vad?
Och vad händer efter ett tag? Fittunge :)
J.L : gilla inte din vers vet inte riktigt varför, bättre lycka nästa gång :) Fonky Fresh : reffan va skön faktist Mr-Treat : Detta va fan grymmast i denna låten om jag får säga det , riktigt grymt PeyyZ