[Videos]Uppträde live med makke & vedat 21nov
Som sagt , lördagen den 21nov spelade vi 2 låtar live tillsammans, den 1a låten vi spelade heter , Livet kan vara svårt (med makke), den 2a låten hade vedat bara hunnit göra en vers på. Så han bad mig o lägga in bara någon vers snabbt.. så ja tog en text från en skryt session som ja gjort för någon vecka sen med finns tuvär inge video på den låten. men efter så blev vi faktiskt också internjuvade.. här är resultatet på livet kan vara svårt:
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
pinsamt
http://www.myspace.com/akaamusik
makkes vers gick inte så bra, han tappa andan typ o skit, men ja lägger 2 vers :p
så jävla jävla jävla tråkigt att kolla på. jag hade allvarligt lämnat lokalen ifall jag där och såg detta.. sen tänk igenom erat material innan showen! dags att börja jobba grabbar!
Follow me at: myspace.com/krilloboi twitter.com/krilloboi
hahaha okej, men de va 1a uppträdandet & är som sagt bara 13år men de som va där värka gilla de :p
Roligt att ni försöker iaf!. även fall de kanske inte gick bäst!
Riktigt Brutala <3
Tack :), men ja tycker att de gick ganska bra för att de va första gången för oss alla :)
13 år? Tycker de låter hur bra som helst för att vara första uppträdandet! Propz! Rhytm & Rhyme // Damian
~ Future As Long As My Past, Everyday ~
ah 13 år man :), thx fan någon som diggar iaf :)
låter riktigt bra ni är ju bara 13 år så ni kommer utvecklas mycket
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack mannen :), men han som lägger 1a versen är fan 16 :p, de är jag som är 13 & ja lägger 2a versen :)!
Trigo , du tog ju makke på scen.
www.myspace.com/robszter
Heh thx rob manne :), Du skulle kommit dit klockan 3 fan du missa ju mig :P
Du har potencial Trigo, kan dock inte säga samma sak om Makke :/
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Alltså. varför så mycket hat?. detta var riktigt fett! Jag skulle fan stå kvar vid den lokalen och höra ännu mer? . Dom är 13 till 16 år? Hälften av alla rappare som hänger på whoa är 19-30 bast, och pressterar fan sämre än dom här boysen... Trigo : Du lägger det fett. Riktigt skön röst för 13 åring,Miko : jag tyckte du också la det tvär fett..vad dom andra säger fuck that. dom tror 13-16 åringar ska leverera det proffsigt.. pff. jag tyckte det lät riktigt jävla fett. Har ni mer låtar så skicka det jätte gärna i ett GB till mig, jag lyssnar gärna mer =) KEEEP IT UP BOOYS / -friZone-
dä ä näääjs brur!
Kul att du börjat köra live Macke;) Du har utvecklats jävligt mycket måste jag säga. Refrängen var gripande, den var tung.. Ja det här gjorde ni bra grabbar;) / Rob.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tack så mycket grabbar, De är så skönt att höra när folk diggar :), Mer upp :D
-friZone- jag presterar inte dåligt live haha ;) så jag är inte med den sämre delen! peace pårej!
Krylleh-B P17 , Jag sade 19-30 år :D , du är vid gränsen vid dom bästa åren.. :D 17-18 ,, 19 ja du :D och krylleh-B, du e bra, det har jag redan sagt =)
dä ä näääjs brur!
Ne fuck, lyssna på en dator med bättre ljudkvalite så nu hör jag bättre, haha wtf, ni presterade fan fett båda två.vafan snackade jag om innan egentligen? måste skärpa mig i min kritik fan, nej som sag ni skötte er boys.... ska väl egentligen inte heller ge kritik på live spelningar då jag alltid suger live.
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Moderator
2009-11-24 20:39
Han i mjukisdress och keps verkar ha kollat på lite förmycket Eminem och hans boys när dom spelar live..
Följ mig på Twitter @MexxiInnuce
Och checka:
http://www.innuce.nu
Tack så mycket boys :)!, Förtsätt gärna droppa :D
asso helt okej men vafan snubben med vit jacka i backrunden ser lite konstig ut han typ sta'r och gungar och ha'ller micken nere vit hans kuk :P
haha aa vet men vi körde en låt med honom innan vi kicka denhära & efter den skulle egentligen snubben av scenen men makke sa åt honom att stanna & så kunde han typ inget av våra texter hah :p
upp :)!
kommigen mer kritik whoa !:D
Riktigt nice för att vara första men det kommer mer med tiden för hoppningsvis men trigo det kan bli något fint av dig peace !
Tack så mkt Sanna-ord, Ja jag har faktiskt 2 spelningar på g nu i december :D,
trigo! då ber jag dig jobba inför den showen! ;) tänk igenom låtvalen. och lägg in lite danser här och där . och call & response.. bjud in publiken. gr8! :)
Aight mannen :D, Lovar ja gör de bra sen länkar jag här på whoa ;)
bra! :) lycka till!
Tack man :D!
komigen upp :)
sista uppet kommigen nu whoa ge kritik !
ingen ?