Rabbiz - Uber Najs En liten grej jag reccade i fredags. Beatet heter kaybeats - seniorone FREEBEAT. Mix av mig (det är därför det suger) och resten är Rabbiz också.Länk till http://www.speedyshare.com/files/19437373/Rabbiz_-_Uber_Najs.mp3En snodd vad coolt, ska stoppa min blod cirkulationOch sedan spela fiol för jag har mod som en legionOch du vet att jag är cool som en slaktad koOch motbjudande som en massa snorJag är o inbjudande som en mörk skogFör att jag är en över människa och kan Kung FuI alla fall i teori, men jag är inte så jätte vigSå jag kan nog inte använda det i praktikMen jag är bajs skön som inne i en tight rövOch jävligt äcklig som Coca Cola light och en bögJa du vet vad dom där som gillar manlig rump sexOch tänder på saftig pung svett, jag är lugnt bästFår aldrig fattig kund stress, inte ens i ett sump träskOch i hela denna vers har jag kört med en bull dialektOch nu ska jag officiellt byta mitt namn till tussilagoBe om skjuts hem till lagårn som är större än arnsgårdJag ljuger om allt förutom att jag är über najsSom när man super och en tjej suger din slangMedans du sitter på dass och skiter super bajsInte för hårt, inte för mjukt, det är über najsElov & Beny kallar du det för hiphop?för att ha tanken borde du bli arresterad som all piss popJag borde snurra runt dig som en spinnrockFör av dig får jag ett skratt anfall som av namnet FrithiofFuck off, jag gör spår som en traktor på en åkerOch fuskar alltid i bråk som MIT elever på pokerLiemannen han som skapar svin cancer & skrik på nattenknullar lik på dasset och ger HIV till tanterSen töjer jag dina ben tills de är långa som långbensSen sparkar jag dig i ballen och kallar det bollspelFan att döda dig är enklare än att döda fölOch det gör mig glad som barn blev av Michael Jacksons dödMina texter blir snabbt smutsiga som vita skorOch min röst är maffigare än Don CorleonesJag är sexigare än Megan Fox så alla dör av avundHela jag är toppklass som Gordon Ramsays bakugn