Glömde påpeka att låten är någon sort av en "session" (text) skuggan den lägger sej snabbt över bröstet trippandes frammåt men ramlar vid tröskeln andas in, känner luften, så fuktig av minnen i lungan dras den in men, tar nu lugnande piller känner mitt hungriga sinnne, efter lyckan vill nå toppen nära men är långt från den, nu vill jag i från stormen ser nätterna bli till dar, känner vinter tar känslor har sina krav, dem tar på mina sinnesdrag tiden har förändrat, ser saker på ett annat sätt faller lätt, genom livet har js vandrat själv lämnad liten för knarkmissbrukande föräldrar som fick mej men dem aldrig slutade andas nu ut för, bygger nu min bro på nytt blodet har spritts ut, för solen som aldrig lyst har haschet som flykt, men på senare tider rädd för att hamna på samma spår, vill leva i frihet men innan en uppförsbacke, samlar kraft för färdas dit den dagen den blir en vacker dag, då ja lever ett annat liv där drömmen slår in, molnen byter plats psyket ändras hoppas med åren, vill bli fri från allt
www.myspace.com/robszter