TACK SÅ MKT :) Här är texten: Världen är inte rättvis , den kommer aldrig bli // Vissa barn får leva lyckligt medans andra blir födda i krig // Tårarna rinner, inget hopp om en morgondag // Rädslan växer, för varje andetag han tar // Vi måste hjälpa dom och alla måste hjälpa till // Från första början kom vi alla från samma familj // Tänk dig själv, din son eller dotter // Som vaknar varje morgon till de ljudet av bomber // Finns ingen mat, Snart är vattnet slut // Man får inte lämna huset, för farligt att gå ut // Finns inga ord, att ett barn ska behöva // få uppleva sådant eller kanske tillochmed bli dödad // Hur ska vi göra? samla viktiga personer // Hjälp alla barn att slippa undan såna situationer // Gör allt vi kan, men vi måste göra mer // Chansen till ett bra liv, är ett barns rättighet! // REFF; Vet inte hur men det måste ske förändring // Rädda barnen, knyt era händer // För vi vet allihopa att det är fel // När Nästa generationen får lida av våra problem // Så många barn, Som blir slagna i hemmet // Upprepas ända tills dom vant sig vid smällen // vad har jag gjort, får inget svar av mor och far // och för att det ska kännas bättre så blir lösningen ett rak blad // varför är det så? svara mig någon // fast jag ändå vet att de inte finns svar på såna frågor // När man växer upp, så ska man ha bra support // En bra familj, en skolgång och chansen till mat på ett bord // många barn idag, har det sämre än så // ingen som tröstar, ingen säng att sova på// och vad jag vill, öppna era ögon // se vad som händer med världen vi ger dom // det är dags, att ta tag i det här // för många barn som lider av att vi inte tar hand om vår värld // Rädda barnen, Högsta prioritet // Av alla dessa barnen kunde de lika gärna ha varit ert //
http://stcmusic.se/