Dj Melo & Pinter - Vandra tillsammans Ny Låt Ute! Dj Melo´s ANDRA låt på Svenska :P men säg vad ni tycker och njut av skiten :D Länk till http://www.speedyshare.com/files/19460603/Dj_Melo___Pinter_-_vandra_tillsammans.mp3Dj MeloVers1: va allting förgäves eller här e sista försöketen sista låt om den kärleken jag sökerdu e allt jag behöver, det e bara digdu e allt jag behöver för att klara migbara släpp det som hänt så vi kan testa igendu betyder mycket mer än dom flesta min vänbara lägg din rädsla som du har bakom ryggendet ända du behöver känna med mig det är trygghetkan du bara sänka garden, släpp hela försvaretanvänd hjärtat, se din dröm och bara ta denmen hjärtat kan vi inte börja om från grundenSlut dina ögon , bara glöm allt för stundenGe mig en chans att bevisa vad jag känner för dighur långt jag kan gå? det finns inga gränser för digJag vet att du vill samma sak som jagså varför neka dig själv att ens kunna må braPinterref:hur långt tror du att ni skulle kunna gåHan älskar dig för mycket för att det ska sluta såför Jag tror att ni har långt kvar att vandratillsammans yeah bara älska varandraPinterVers2:kärlek handlar om att älska,glömma och kunna förlåtahan ber shi om mycket bara att du ska förstå hanförklara för mig vad försöker du bevisa?ska du hindra din egen glädje genom envisadu måste våga, hela livet är en trisslotPlötsligt händer det,såklart om du ens vill nåtSå varför spela kall, när hjärtat slår för honomdu måste ha den ork som krävs för att se bortomhinder som byggts upp under tiden som har gått dåpå gången som ni går på och vägen som ni gått påhar du gått vilse, behöver du en kartamelo kan vägen för han minns var ni startavarför e du så tveksam du tar inte några riskerhan e bara mänsklig såklart att han har bristerSäg till mig den dan du hittar någon som är felfriändra valet som du gjort ge han en chans så ser viatt om man bara vill så funkar alltmen om du inte vill så kommer skeppet sjunka snabbthan har gjort allt han kan exakt allt i sin makthan bryr sig shi om det tar tid , det går bra i din takthoppas att du fattar att han bara vill dig väl menjag lovar det är säkert , dom gamla såren läkerÄrlig talat så är det här hans sista handlingen chansning, e du den tjejen som förtjänar hans ring?