I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie & Jonis ft Heidi live @ Kafé Lillebror i Eskilstuna

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-25 22:08

Robie & Jonis ft Heidi live @ Kafé Lillebror i Eskilstuna

Den 20/2-09 uppträdde jag med Jonis & Heidi på Kafé Lillebror i Eskilstuna. Låtarna vi framförde ligger upplagda på Youtube;)

Linje 12, Robie.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2009-11-25 22:13
Ser bra ut, du börjar ju lätt få en scenvana nu känner jag. Dock lägger du det rätt mycket bättre när du inte rappar om din kassa uppväxt och alkohol, och är nog roligare att lyssna på live också. Men fortsätt, och börja byta ifrån emotopics lite mer bara.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-11-26 13:43
tuuuuuuuungt!! har inte sätt dom här klippen tidigare
Dahlgren

2009-11-26 16:33
fan ni måste jobba som fan på eran scennärvaro !!! tråkigt att titta på faktiskt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-26 16:37
ni båda lägger de tuuungt:) peeeeeyz brrrääääääääh
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito

2009-11-26 20:56
asså jag kommer inte sluta hata förns folk gör bra ifrån sig live.. tänk efter vad ni ska köra för material. " funkar det live eller funkar det inte." folket vill inte höra hur crap ditt liv har varit, eller hur staten är.. folk vill höra positivt shit. maybe klubblåtar. det är det som är inne och det gäller att anpassa sig. sen får ni ta och mixa eran show ordentligt. ni har rätt mycket stopps här och där, där ni ni bara står stilla eller sparkar grus med fötterna, det är hopplöst grabbar. sätt in nån koreografi där eller call & response, gör något speciellt. som sticker ut. det får publiken att känna sig välkommen in i showen, bjud in dom!

så mer struktur och arbete inför nästa show !! :)

"jag kanske inte är världens bästa dansare men jag dansar och rör mig iaf ;)"

peace på er! // Krilloboi
Follow me at:
myspace.com/krilloboi
twitter.com/krilloboi

2009-11-26 21:20
nja e inte så nöjd me mitt framförande i de här uppträdandet efteråt. när man kollar nu efter tiden skäms ja nästan ser massa saker ja kunde göra bättre. Men i mina senare uppträdanden tycker jag att jag rört mig mer och känt mig säkrare men de behövs fortfarande slipas.

Krylleh-B tycker inte de var hat direkt du sa va du tyckte med bra ord ändå. håller me dem flesta saker. checka gärna ett senare uppträdande. Länk till http://www.youtube.com/watch?v=oWPZQ0mDGbk

peace / Jonis
www.myspace.com/jonis016

2009-11-27 18:04
Är fett sur, riktigt irriterad.. Kick - Ge mig lite mer har gått på repeat i 10 minuter nu.

Jävligt kul att ni tagit er tid att skriva. Uppskattas!

Krylleh, word.. Tack, håller med dig.

Men det var som sagt bland våra första live framträdanden.