Kitty - Maskrosbarn
Min sambos lillasyster var hem till mej och spelade in två låtar, ena var hennes första och den andra hennes andra. Jag tycker att det är SJUKT BRA för att vara andra gången så här e den!
www.samyprod.com
Så det inte blir nå frågetecken, hennes andra låt någonsin, beat av VTZ, text och rapp av kitty
www.samyprod.com
nu blev de tre inlägg, drar min egna åsikt! Sjukt bra beat, wohooo... Text och rapp känsla och skitbra, detta är verkligen bra
www.samyprod.com
faktiskt väldigt duktig för att ha gjort det 2 gånger bara :).. hon utvecklas fort får till det så där bra till beatet och texten tappar inte av sig eller liknande grymt bra faktiskt :) .. skön känsla på texten :) grymt duktig.. hoppas på hon fortsätter :) och givetviss du med då samy ;)... du har inte lust slänga upp speedshare länk med denna låten eller ? :)
Tredje "Maskrosbarn"-låten i svensk hiphop (minst). Trist namn faktiskt. Tycker det låter för mycket som Sofijah. Förjävla trist, tjejer som rappar borde försöka ta efter Peshi eller något istället. Det här gillar jag inte alls, Sofijah inspirerar till ännu fler kassa tjejrappare. Hade hon (kitty) haft en egen stil eller åtminstone en ovanligare stil så hade det varit okej. Nu kör hon flow, delivery, röstläge och typ av text EXAKT som Sofijah.
anenkeflai: jag låter inte som Sofijah, gillar inte henne så nu är jag sur, sofijah har tönt röst, jag låter bättre, thats it, mjaoou ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Helt okej men
Tredje "Maskrosbarn"-låten i svensk hiphop (minst). Det e sanningen. Men asso de va soft flow och k'a'nsla !
oj, vilket oandvänt ämne ni alla andvänder på whoa (=
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag låter inte som sofijah iaf, punktslut. övning ger färdighet, huvudsaken är att hålla fast vid det man älskar att göra så :)
Du låter visst som Sofijah, tyvärr. Men med tiden kanske det ändrar sig.
Sofijah har en gnällig röst, annan dialekt, sjunger om olycklig kärlek osvosv. HAr frågat massor om jag låter som henne, du borde görarent öronen. Men som sagt, jag gillar det jag gör, om du tycker jag låter som henne gör det, men det gör jag inte >__<
Skiter i om ni har olika röst eller dialekt eller vad du nu vill få fram, delivery, texter (även om det är olika ämnen så skrivs det på exakt samma sätt) och flow är ändå helt identiskt med Sofijah. Röstläget också, även om du har ljusare, mörkare eller en mer robotlik röst (hur fan du vill ha det) så kör du samma röstläge. På något vänster.
Lessen,men du låter faktist som Sofijah, men sluta inte kämpa för de!
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Moderator
2009-11-30 09:20
Haha, det är ju visst skitlikt Sofijah! Så äre bara, punktslut, tihi. I vilket fall, bra för att vara såpass ny.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Men jag tycker kvinnliga rappare borde våga testa på mer och nyare stilar, typ att rappa snabbare och rimma snyggare, måste ju fan komma nån kvinnlig afasi nån gång kan man ju tycka!
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
imo låter du som sofijah, men du är skönare än henne.
http://www.youtube.com/user/jungsubprod http://www.twitter.com/jungsubmusic
markulinen Jag väntar på en svensk Eminem, så vi får se. Kanske båda kommer fram samtidigt.
Haha, word
Grymt som fan! Tummen upp, forsätt att kämpa;)Du låter inte alls som Sofijah, du så jävla mycket bättre en henne.
Tycker den är helt okej faktiskt. Sen kanske man fick lite Sofijah känsla över låten men du är helt klart bättre en henne iaf. Övning ger skicklighet! =)
lät soft för andra låten.. kan du lägga upp en download länk?