[video]piss inte kiss- session förseningar me flytten, så fick lust å packa upp kameran!försökte få ett bättre rim schema, vet inte om jag lyckades ;)beat: ?text:ge mej min cola, jag älskar å skålanyktert ändå jag älskar alkohol-vaå jag e kåt, min kuk e hårdare än tegeljag vänder inte blicken för nåra reglerkommit tillbaks,e du glad att jag levermitt flow flyter trots trasiga segelmina rhymes e skönare än tv1000 efter tolvmina rhymes gör så kvinnor onanera på ett golvtiden går, kreativ som få, så e jag ändåslappare än världens slappaste soffadu e våt kvinnan, ska vi fucka?eller vill du bara hoppa på scenen å rockasom en speedad duracell dockajag spottar rim, så det blir rim-orkanjag spottar rim, så kvinnan säger ta mej i min-analdricker för mycket, så knappt några minnen-kvardricker för mycket, så knappt några minnen-kvaroch hjärncellerna har vandrat långt härifrånvill du battla, du krossas ändå ditt-fånpå micken spottar jag vidare som en sprut-orgasmklart jag e en sketen å sleten bus-grabbå du e en fjolla, å vill endast sniffa kuk-å-bajsfolk kallar varandra fitta i varandras dissarjag skallar alla balla skallar så dom gipsas