okey här kommer texten!! fuck stavning och sånt... jag kanske verkar glad, utanför mitt hårda skal jag står här ensam kvar, bland en massa svåra val min framtid är för långt bort, och ja saknar dig min själ kämpar på fast den hatar mig jag såg ett hopp men, han inte fånga de mitt liv tog stopp, klar att ja ångrar fel lätt att vara efter klok, lätt att skilja rätt från fel men att sakna kärlek, ärligt hur lätt är de kan inte sova på natten, för vill inte vakna ensam vill känna din kärlek, vill inte sakna känslan av att höra ditt hjärta slå, baby du får inte gå är inte hel utan dig, de är nått du måste förstår kollar mig i spegeln och jag frågar mig har jag varit en idiot? har ja sårat dig de finns så många fråger men inga svar vill ha ett svar drf står ja kvar ja vet att mycke har vart knas nu de senaste har gjort dig besviken, de va inget ja menade tiden står still, men ja hör tick tack stick snabbt, för vill inte höra ditt skit snack försökte ringa på din telefon men ingen svarade men de är lungt, jag tror ja klarar de med ett hjärta som är krossat, de där är ditt val ska förklara för dig vännen, så snälla sitt kvar med tårar på min kind, med tankar om ingenting bort blåst som en vind, så tappar ja min minnesbild står här helt själv i ett vinterhav och blickar ut över de som jag inte har kollar mig i spegeln och jag frågar mig har jag varit en idiot? har ja sårat dig de finns så många fråger men inga svar vill ha ett svar drf står ja kvar de finns så många fråger men inga svar ja vill ha ett svar drf står ja kvar än i dag kollar mig i spegeln och ja frågar mig har ja sårat dig har jag sårat dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.