I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Trofast - Vill Inte Se Dom Gråta

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-30 22:12
Tack så jättemkt! Asnice att ni gillar, det kommer mkt bra grejjor.. Beliieve mee=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-01 00:22
vill du ha spelning?
Hör av er om ni vill ha en spelning vi sätter nu igång och börjar boka upp artister inför vinterns kommande jams
Drop-D Entertainment (musikförening)

2009-12-01 06:31
Tycker den va aight jämfört med dina andra, diggar inte riktigt din stil men denna var nice. Dock förstår jag inte varför du gör reklam åt MBFIMG när du reccar en så personlig och känslosam låt, får inte riktigt till det liksom. Men GJ, keep it up.

2009-12-01 07:16
Gb P17
My Best Friend Is My Grind betyder "Min bästa vän är mitt jobb"! Det är ingen reklam för mbfimg.. Det handlar ju om att jag kommer kämpa till mitt hjärta sluta bulta, som jag sjunger i refrängen.. Sen "Min bästa vän är mitt jobb".. Feel me?
Tack=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-01 07:22
My bad isåfall, men det är inte direkt det man tänker på när man hör dig sjunga "My best friend is my grind", eller iallafall inte jag. Tror nog inte jag är den enda :P. Memen.

2009-12-01 15:34
Dom flesta som vet att det betyder det tänker nog så:) Men nu vet du!

2009-12-02 01:03
Tack så mkt =) Mer?

2009-12-02 02:22
dang.. blev förvånad, tungt

2009-12-02 12:29
Man tackar=)

Får väl ge denna en sista chans.. Ihopp om att fler tittar in, annars tack så jättemkt allihopa!