I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Robie - Jag fastnade i skiten (Fylle track)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-27 22:11

Robie - Jag fastnade i skiten (Fylle track)

Jag sitter här & dricker några bers i studion. Skrev texten, spelade in & mixade ganska snabbt. Hade vart kul om någon annan lagt en andra vers & vi styrt upp en refräng! Men nu är det som det är.

Robie - Jag fastnade i skiten.Mp3

Linje 12.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-27 22:13
du skriver sköna rader, jävligt sköna rader! men känns som dina låtar på slutet har ungefär samma texter allihopa fast skrivna på ett olika sätt fast samma tema, hitta något annat att skriva om ett tag! fet annars
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-11-27 22:17
Jo jag håller med dig! Jag märker själv av det.. Får liksom sitta & vrida & vända på alla rader för att dem inte ska se likadana ut & i slutendan så är det endå samma mening jag ältar. Jag har nog kört fast.. Känner inget för att skriva något annat.

2009-11-27 22:20
förstår dig robie, jag själv har varit där flera gånger. fast i ett tomrum med samma tankar åter och åter ;P ta ett break en vecka och ventilera med frisk luft och kom på med andra tankar så löser det sig kompis!

2009-11-28 00:31
i LIKE it väldigt mycket :D fylle track is the shieeeat!
Whoa?..

2009-11-28 02:04
tungt som fan bror
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!

2009-11-28 08:39
Var inte du en nykter alkoholist? :O

2009-11-28 11:12
tänkte samma som _BaVer_
Robinholta af Pankbanken!!

2009-11-28 11:38
Tackar.

Jo det var jag.. Har börjat dricka igen & jag känner att jag måste ta nya tag.

2009-11-28 13:06
Idiot!!! tänk på ditt barn ffs

2009-11-28 13:16
hahaahah har du inte barn ?:D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Producent

2009-11-28 13:55
fakal hade fan fel med "du är fet, du är ful du är pank kan det bli värre?" jaa.. det kunde det fan.

2009-11-28 14:10
skön attityd

hoppas det löser sej med ditt drickande, du vet ju hur fort det går ner för!

2009-11-28 14:17
Har inget emot dig, men du har gjort låtar om hur du kämpat och lyckas. Fast sen så verkar du ha kastat bort allt och misslyckats istället? "Jag fastnade i skiten", låter mer som om du är FAST I SKITEN!

2009-11-28 15:21
Skön låt, men rimmen kunde varit tightare mannen!
men annars stendigga jag den
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-11-28 18:50
nykter alkolist? vad gör det att ta sig en öl på en fredag?
ni är inte bättre.. att han har barn har väl inget heller att göra med låten ELLER att han som sagt tar sig en bira, din mamma dricker väl formodligt vitt till maten?
soofta helvete

TILL LÅTEN. de här va fett som fan! du blir bara bättre & bättre det är alltid lika kul att höra hur du tänker =D
upp för denna mannen!
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-11-29 16:58
FilosofProd. Så du menar att ifall jag dricker en öl och får för mig att spela in en låt. Fast jag knappt är påverkad har bara tagit en öl. Då blir det en fylle track? "okej"...

2009-11-29 18:16
lol, fylletrack är oftast en flummig lå bara, långt ifrån alla som faktist e påerkade
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-11-30 01:37
_BaVeR_
självklart menar jag förstås inte EN öl, tar sig en öl (sänka hela jävla plattan då) om du tycker det låter bättre, jag säger alltid "ta sig en öl" men ALLTID blir flera men här är vi tydligen ordagranna, gillar inte att bli petad på "okej"... det jag menade va att jag såg nån skriva nått med att han va nykter alkis? sen sa JAG att det inte är konstigt att ta sig en öl (som i dethär fallet är flera nu) på en fredag? är man alkolist för att man dricker på en helg? när man gått från ständig bruk? jag anser det vara helt okej och det tror jag samhället gör också...sluta va så jävla bränd
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-11-30 07:41
Filosofprod, men i tidigare låtar så säger han indirekt att han är en nykter alkoholist. Med andra ord, är det verkligen så smart att sitta och dricka då?

Rappare

2009-11-30 17:27
Orka spekulera om Robie's "drickande" , Digga låten/hata låten?, Men kul för killen att sitta och läsa om folk som pratar om hans "Alkoholvanor"?, Aja FET låt Robie som alltid :), Jag kickar gärna vers 2 om det går för sig?
 Just for fun.

2009-11-30 18:06
Tack allesmans!

Thanx Filosof:)

word M-Prod!. tack!