Björn Karlsson - Tommy [Youtube]

Vår Hiphop - Audio & Video

Björn Karlsson - Tommy [Youtube]

Farsan tittade förbi i natt, vi drack några öl & spelade in 4 st nya låtar & Tommy är en av dem. Tänkte att jag slänger upp den här eftersom att han fick så bra respons på den andra låten..

Inspelat & mixat av Robie i Linje 12.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kan inte låta bli att gilla det faktiskt, riktigt äkta delivery. Snyggt och enkelt. Och förstår självklart att texten är sann, vilket gör det hela ännu mer djupt.

så sjukt bra, hälsa din farsa det!
Tack grabbar. Farsan uppskattar verkligen att det gillas!
Tuungt ! Hörde den förra också, den va också riktigt nice .. Läste då också i den tråden att låtarna e korta pga att han glömt texter osv.. Men ja väntar ivrigt på en "fulländare" :) En längre så att säga :)

men de e som dom flesta säger, djupt och äkta ! Går inte att tycka illa om.. (Y)
Education is an admirable thing. But it is well to remember from time to time, that nothing that is worth knowing, can be taught.
Tack Ricky! Ja det börjar arta sig nu, han har rotat fram alla texter han skrivit nu iafall.
Jävligt bra låt!!!!
Dahlgren
riktigt äkta låt big up till farsan och dig :D

Fyfan vad tung röst han har o.O Min nya idol! Han borde typ skicka in material till något bolag eller liknande.
Dra åt helvete!
Haha man måste bah gillar't!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
skitbra verkligen bra som alla andra påpekar är det så ärligt som det kan bli
Kul att ni gillar det! Tack
Komigen nu då;) Sov inte
ganska så nice faktiskt
Ingen kan vingklippa mig, jag är ett stridsflygplan!

Thanx!
denna förtjänar mer kommentarer
riktigt nice :) hälsa pappa din att de va bra gjort av honom :) big up på er!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
Tack så mycket!
Riktigt bra :)
Whoa?..
Damn, gillar detta. Hans röst får en att känna med sig o låten.

Härligt.
Tack gubbar:) Kul att ni tycker om det..
Ny länk =)
 @ Defunctus bitches