Dekan - Dag o Natt Remix (med Änglalik, Mkn, Mr.Treat, Sircuz m.fl.)

Vår Hiphop - Audio & Video

Dekan - Dag o Natt Remix (med Änglalik, Mkn, Mr.Treat, Sircuz m.fl.)

Dekan - Dag o Natt Remix (med Änglalik, MkN, IQfemtio2, Emil E, Mr.Treat, Sircuz & Tony Rissla)

Shena Folk,

I väntan på min musikvideo så släpper jag en Remix på min cover Dag o Natt,
Finns inte så mycket att säga om den, det är bara att ni springder in på www.dekanmusik.se för att lyssna och sprider den så mycket ni kan, några av sveriges bästa under-jord rappare medverkar så ni kan bara inte missa den..

Och som sagt glöm inte musikvideon som kommer ut på hemsidan och i media runt om i Sverige snart.. så :

www.dekanmusik.se

OBS: Till varje admin, jag skulle vara väldigt tacksam om ni inte tog bort låten eftersom vi för ett halvår sedan kom överens om att jag skulle hålla mig borta ett halvår och efter det skulle jag komma tillbaks. Jag har lyckats med det och det är fred nu :D haha tack..

Kärlek till hela whoa..

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Tycker inte om detta beatet. Det är enformigt & tråkigt. Så det gör låten fet långtråkig, tycker ni borde tagit någon annan av Dekan's låtar att göra remix på. Annars är väl låten helt ok. Men jag gilla den inte..

Freddah signar ut med ett tjut :)

Fet denna, dem flesta la d najs!

/ROB
www.myspace.com/robszter
Sjukt efterlängtad och riktigt fet:D big up på denna <3
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se
den är kung, diggar alla. BIG UP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tuuung !
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
tack alla kul att de diggas mer whoa!

/ din Mr.Mkn
www.myspace.com/mknklart ja varsegod bror!
Rappare

2009-11-29 17:46
tuungt, haha bättre än originalet. dock aldrig vart riktigt förtjust i den!
lägg dig inte i, sa mannen som sket i sängen.
http://www.myspace.com/fdrmusik
Kul att folk diggar, men shit va dött det är här annars..
Som jag sa på msn, alla lägger det fett men den är långtråkig och monoton.

kul att den spelas!
www.myspace.com/tonyissla
2011 lika med NY SKIVA!!
tack alla fortsätt kommentera
altid kefft med komentarer!
2011 lika med NY SKIVA!!
väldigt stor skillnad mellan dem som kör, vissa här galet tunga medans andra sackar efter. lite tråkigt men den va najs över lag

aja för att kommentera era preformances så va de grymt av alla! :)
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough
www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
tnx!
2011 lika med NY SKIVA!!
öpp!
kom igen nu allihoppa vi vet att ni älskar skiten
Kom igen! Vad är det här whoa? Änglalik brukar ha 40 kommentarer minst på varje låt ungefär. Tror han är lite småledsen nu när han bara får nöja sig med 15 stycken där ungefär 7 är uppningar. Jag kan känna din smärta Ängla.

Freddah signar ut med ett tjut :)

Jag känner exakt samma sak, den tiden jag va "känd" på whoa, var det ofta uppåt 100 komentarer innan tråden "dog" o nu vet jag att bl.a. Änglalik och Sircuz brukar få mycket på sina låtar, så varför sova på det här? När det gäller beatet så tror jag att det har blivit för mycket techno inblandat i svensk hiphop, så tyvärr kommer ni tycka att allt annat är enformigt och tomt och tråkigt, sålänge det inte är just techno, synd..
både word på dekan och flowziik!
Trist att vi sliter med handsvett runt pennan och papercuts mellan fingrarna hesa efter allt slit i mickbåsen och ni har blevit så stela att ni inte kan förmå er att röra fingrarna över tangentbordet o klicka enter hela whoa ligger på latsidan... Vakna
 www.myspace.com/thesircuz
word på sirc!
De är inte alla dar de kommer en RIKTIGT bra gjord video där man hänger med med att bara se sekvenserna..Riktigt bra gjort och njöt fullt ut på denna..Langa mer sånt här de diggar riktigt fett..

Peace

MR - T
i do this cuz i like it, And i spin on your head just 2 make you mad !
ToddeLution P27: Man du har nog skrivit i fel tråd, du menar väll Dekans musikvideo? Det här är inte tråd till musikvideon utan till en remix på en låt med Dekan...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är tungt. Beatet kan tyckas vara lite småtrist men jag diggar det. Ni flyter som livbojjar alla men bäst är nog Ängla och den andra snubben. Tråkigt att ni får så få kommentarer! Men fortsätt spotta! im out. peace!
tack alla för att ni tar er tid å lyssnar å kommenterar! :)

några fler? <3
Gurkish tack! kom igen people fett track feta rappare några kommentarer till
Diggade låten och musikvideon jävligt mkt ! :D
Örebro stad ;D