riktigt fet track. ingen mp3a? :(
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
överfett att ni diggar peeps! uhm, angående mp3. den kommer när det är 20 pers i tråden som vill ha den :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tuungt män! Skippa svenskan helt och håll dig till engelskan ärligt talat! :) Illness komemr bli sjukt fett, no doubt.
I got more kicks than Jackie Chan.
du skriver bra texter man jag är imponerad, väldigt få svenskar som kan skriva bra på engelska och leverera det bra dessutom!!!! keep up // Gudde
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Riktigt fet skit!
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
sorry dubbel, men langa mp3! :D
http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/702079/1.aspx
Give us mp3 ! B-)
As I walk through the valley of the shadow of death, I can't sleep like i'm battling meth, the reaper creeps while i'm gasping for breath. I ask the lord to forgive me for debt, when death comes and my soul leaves my body to rest.
tack igen people! 3/20 that requests mp3. 17 to go :)
illness
Detta är min forumsignatur
jag kan inte neka att jag vill ha en mp3 på denna, fan lyssnade på din musik med smale förut, haha big ass förändring!
Yours truly, Slobe
P-Lex yessur you know what it is :)Slobe P20 haha coolers, yesh - smale gästar illness faktiskt! 4/20 that requests mp3. 16 to go :)
bra skit mayn
www.facebook.com/papmusik www.p-a-p.se www.facebook.com/menasmusic
du kan din grej o de vet du! tvärtungt
du håller dig underjord och din respekt. Inte många som gör, du har som vanligt nice flow och beatval. Enda problemet med dig är att dina låtar oftast blir tråkiga. Ingen som riktigt är intressant..
I always tell the truth, even when I lie
tack pap & kr0nan_ legenden^ jag vet inte om du tycker det för att du lyssnat för lite på mina grejer eller om du helt enkelt inte uppskattar lyricismen på samma sätt som jag gör. bull att du tycker det är tråkigt tho. tack för din comment. :)
Det här går inte o hata på, riktigt tung är den! Kom igen, ge oss en mp3a nu :)
överfett beat och skönt flow som fan, bra lyrik!
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
fett
tack peoples! 5/20 - 15 to go.
Håller med att jag skulle vilja ha en mp3a på denna låten. Men får vänta till Illnes kommer. Finns det nått bestämt datum för nått av dina släpp? Eller är ingenting spikat?Freddah signar ut med ett tjut :)
FlowziiK P15 får se om folk är tillräckligt taggade på att bara skriva "mp3" i tråden. annars får du vänta på illness. den är beräknad till våren, och my demons i januari om melina kommer loss med lite material till mig :) håll ögonen öppna people! ITS ILLNESS 6/20 14 to go.
Palla alla love.. Gämfört med Stay silent är detta bajs. Även om texten är mer tilltalande här. (Ställer höga krav på dig för du kan bättre) för de va ingen dålig låt. Fast efter en lyssning till blev den lite bättre men ändå inget jag önskar en mp3:a av. Måste tillägga att jag hittade en låt som är sönderspelad och jag kan varenda ord i låten vilket jag inte brukar kunna "Asma - It's ok". En låt kan inte bli bättre än den är. Tror att om 10 år är den en personlig klassiker, tidlös.
Langa mp3 överfett finns inget annat att säga ! hur grymt som helst !
Jag ångrar mig. detta är bra punkt slut.
I always tell the truth, even when I lie
Grymt skön låt;) Längtar till Illness nu:D
”jag vet inte om han är cp ser inte men tror det”
Mouldy_mushroom P24 tack för att du låter mig veta dude. jag tycker personligen själv om denna här, och skulle vilja påstå att det är en förlängning av utvecklingen jag hade nått när jag gjorde stay silent. det är synd att du inte känner den. melina älskade "its ok" och det ska bli en hel track till my demons. fett att du skriver iaf. det uppskattas.Legenden^ P28 höhö, coolers! tack till alla som skrivit, yall keep me going! 7/20 - 13 to go!
MP3!
Think of a colour you've never seen.
coolers, 8/20 - 12 to go!
tung låt man skön som fan!
skulle också vilja ha mp3 på denna låten, så skriver "mp3 tack" :) får hoppas att det är några till som också vill ha den, annars är det bara att vänta (:
jag har redan mp3, skicka bild på din flickvän så får du den!
tack peoples. colin, lek inte internetpimp i min tråd man, vad har du din msn till? :) 9/20 - 11 to go!
Mouldy_mushroom : Skulle påstå tvärt om ja, den här låten spränger hela "stay silent" Det här är riktigt underground rap shit! No doubt illness.
Yours truly, Slobe
HAHAHAHAHHA.. macdaddy colin pimpar hoes ;D
Slobe: Svårt o gemföra en hel skiva med en låt men i helhet är detta textmässigt bättre än stay silent. Beat valet från asma är som vanligt grymt varken bättre eller sämre än stay silent. Utvecklingen från skivan till denna låten är märkbart bättre. Men mellan 0.20 - 0.30 (nånting sånt, tror jag) förstör faktiskt känslan totalt och de va nått annat RIKTIGT MINIMALT jag inte minns just nu och pallar inte resa mig för pausa stereon och lyssna vad de var för nått. Vilket gör att i helhet anser JAG att stay silent är bättre. För att där finner JAG inget fel förutom texterna tilltalar inte mig alltid på skivan.
Mouldy_mushroom : Mjo jag förstår dock vad du menar, men jag har inte lyssnat på asma sen "shack matt" så jag är bara över impad över detta! och "stay silent" kändes lite hackigt enligt mig, medans detta flöt på otroligt mycket
Yours truly, Slobe
Kan det bli dåligt med ett beat från Cunninlynguists som KNO proddat ? Du gör detta med bravur! :)
Slobe P20 vad var det som var hackigt med stay silent?tompa-1 P18 tack man! 9/20 - 11 to go!
Skivsamlare
2009-12-04 16:28
låter riktigt tungt.. Tycker ''everydaystruggle'' på myspace är överfet dock :)
Pikku @ Ta-fatt & LUCY N' LUKE
Tänkte mest i jämförelse med denna låt, då du har ett sjukt bättre flow än på dom låtarna, inge illa menat mot "stay silent" alls, tycker den är överfet, men denna var fetare! Bless
Yours truly, Slobe
tack pikku Slobe P20 allright. ändå fett att du diggar båda. tack för kärleken man! 11/20 - 9 to go!
Kom igen asma langa en mp3a, annars ska jag se till att alla jag har på whoa kommenterar denna tråd och ber om en mp3a ;)
12/20 - 8 to go! FlowziiK P15 har du 8 pers på din lista? det är nämligen allt som behövs :)
mp3 =D
I'm in the bathroom with a tommy gun, droppin gangsta shit.
LANGA Mp3a
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla www.AnteeMuzic.inc.se
verkar sträcka sig mot 20 asså!
Think of a colour you've never seen.
Langa mp3 :D
Robinholta af Pankbanken!!