här är teksten förresten. Vers 1: Kan du höre englene? det kan jeg ikke for jeg er et monster fra djevelens rike nei jeg ködder ikke, så du burdte stikke jeg har en motorsag, jeg har en kniv slag eller krig? jeg tar ikke ditt liv lar deg leve, med minnene av meg av alt jeg gjorde, å når du får unger, å de blir store gjör jeg samme sak som jeg gorde mot deg forlater fingeravtrykk i fitta dems kniver dem så de altid har mens begynner å true med et slag i hue knuller ho på bakken, med saga mot nakken bare en kjapp'en, jeg er en psykopat (en psykopat?) Ja akuratt, så hör nå på meg kamerat det ekke' bare prat, jeg har en hjerne som en advokat vil du ha no' å drikke? nei det vil jeg ikke nå er ho desperat, ho pröver å stikke ho springer, jeg springer etter jeg får tak i hennes fletter sager av ho fingern, ja kall meg for snekker jeg er en lekker nötteknekker å jeg checker andre smekker dumper dem i sekker, vasker bort alle blod flekker det sto i avisen, at polisen fant ho begravet, ute i havet skal dere finne meg? Lykke til vent til jeg skaper en Ulykke til det er hva jeg vil, å det er hva jeg ska kanske du ser meg, kanske jeg kommer bakfra men uansett bitch, abra kadabra refr: X2 Jeg er fucka i hue, å er ikke stolt du er like liten som en flue, å jeg har makt som en Colt hör på meg bitch