I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Macke - " Ri-fa Mode " (16 bars tay tay cover)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-11-30 17:37

Macke - " Ri-fa Mode " (16 bars tay tay cover)

INNAN haters tänker "WTF?!?!?!"
JA det är en COVER :)

Satt hemma och hade absolut ingenting att göra...
satt o lyssnade på nya låten från Ri-fa " Ri-fa Mode "
Stordiggade Tays vers, så tänkte vafan....varför inte bara spela in hans vers på skoj :D?
spelade in skiten på 5 minuter, så de blev som de blev, inte så jävla lätt o efterlikna :)

Här är den iaf, Hata hur mkt ni vill, bara ploj för mig :)

Länk till
http://www.speedyshare.com/files/19550751/Macke_flippar_med_tays_vers.mp3

Http://www.soundcloud.com/MackeMaple <--
Rappare

2009-11-30 17:47
Ganska fett! :P
 Just for fun.

2009-11-30 18:27
jag fattar inte varför du gjort detta, hur mycket du än "bort"förklarar dig! larvigt enligt mig. skriv något fet själv ist
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2009-11-30 18:36
jag gillar . även att tay e mad
men det var bättre än va jag kunna tänka mig ifrån din sida
upp man
:)

2009-11-30 18:48
jag fattar inte varför du gjort detta, hur mycket du än "bort"förklarar dig! larvigt enligt mig. skriv något fet själv ist

Haha va?
Som jag skrev " Satt och lyssnade på tays vers, och blev sugen på att göra ett försök att kicka hans vers "
Helt på ploj, vad ska jag bortförklara?

Tack för kommentaren dock!

2009-11-30 20:41
tyckte de va riktigt tungt :)

2009-12-01 00:58
gudde gå o lägg dig , det va bra / jim

2009-12-01 01:28
du skulle gjort en egen man!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-01 12:25
de va najs ju haha
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!

2009-12-01 13:00
Orkar inte ens lyssna hur kan du lägga ut en sån här låt ? Ska du bli känd på hans ord hans vers?

2009-12-01 13:25
Verkar som många missförstod hela den här grejen....:P
Nej absolut inte WirrWied, jag tyckte bara versen var fet, och försökte kicka hans vers på exakt samma beat, jag menar de står ju tydligt i beskrivningen i tråden att jag bara gjorde de här på ploj! Så nej det är absolut ingenting som har att bli känd med att göra!
Så snälla missförstå inte :)

2009-12-01 13:40
Nog fan var den grym, vill höra mer från dig Macke.
Gillar ditt röstläge och dina delar i alla låtar du släpper här!
Evangeliet

2009-12-01 15:29
Macke är min idol! <3

Dock så gillade jag inte versen. :( Antingen är det Tay som skrivit den fel, eller så passar du helt enkelt inte med hans texter. :D
Dra åt helvete!

2009-12-01 16:09
Passar antagligen inte entertainment :D

2009-12-01 16:33
Shit vad tung! Rösten diggas totalt, som någon sa så ska det bli intressant och höra mera av dig.

Suburban Who?

2009-12-01 17:36

Han tog ju inte åt sej någon cred? så va snacka ni om? :S

och låten var ju sådär, inget överfett men..
Battlerappare

2009-12-01 18:22
hypeförsök?
JoaquinRoyale

2009-12-01 18:25
fan att du inte skäms

hypeförsök?

2009-12-01 18:57
Lol @ folk som skylle på hypeförsök? Hur många tusentals covers finns det inte på det här forumet egentligen? Alla gör covers bara för skojs skull och för att fördriva tiden? Ni vet ju inte ett skit om hypesökare.

Hypesökare: Gör en låt och låtsas vara polare med någon känd. Skriver sitt låtnamn med en känd artist som "gäst" som egentligen inte finns med. Dissar kända artister.

Där har ni en typisk hypesökare. Fyfan, ni borde skämmas.
Dra åt helvete!

2009-12-01 22:50
Haha shit vad folk gör stor grej av de här :P?
Jag flippar med tays 16 bars från Ri-fa mode på skoj och det blir försök till hype :P?
Herregud lugna ner er!
då vet man iaf att man inte ska lägga mer sånt här haha, fan bara värsta ploj grejen och folk blir helt från vettet!

Jag hade tråkigt! testade att spela in hans vers för skojs skull! that's it! nothing else!

2009-12-01 22:53

Där har ni originalet :)!
Ber verkligen om ursäkt om folk tog de som att jag försöker få hype haha!
Var inte alls min mening med att slänga upp de!
Tyckte bara tays vers var snuskigt fet, och slängde upp beatet o köttade hans vers helt på ploj!
Så snälla se inte de som något seriöst :)!

Fridens!

2009-12-01 23:23
scumber gå o lägg dig din hoe, detta va bra gjort bro big up pejz
Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-12-01 23:43
Jag tyckte de var tungt. Du har bra röst. Har hört dig i några andra låtar med, och jag tycker dem e tunga faktiskt. Så big up och fortsätt kicka :)

Frid
 Go o gla' kexchokla'

2009-12-02 09:06
hade själv nog aldrig velat göra en cover på en svensk hiphoplåt, tycker det är mer eget om man gör det själv (ofcourse?) har ej lyssnat och kan inte just nu, men jag droppar väl någon kritiserande comment later like a boomb!

peace
Think of a colour you've never seen.

2009-12-02 11:24
Säger som entertainment ni vet inte ens vad hype är folk!

Detta är inte hypesökande men tykte tays vers var bättre men det är ändå skönt med tanka att du är skåning, därför älskade jag de menst !

2009-12-08 07:27
Macke du måste släppa lite mer låtar snart, är inne hela tiden och letar nytt shiiet från dig, bara älskar din röst! så jävla härlig asså :D skulle gärna vilja höra en ny mass session med dig och några fler, diggar som fan ;D

Släpp mer ,

Peace =)

2009-12-08 07:43
Så typiskt whoa! han har redan förklarat varför han la upp den? men endå orkar alla haters lägga ner tid på att gnälla? och dom flesta gnäll ungarna känner man igen från många andra " gnäll trådar " riktigt barsligt..men men, whoarappers!

2009-12-08 09:35
värmer o läsa!
Har mkt nytt på gång, så håll ögonen öppna:)

Fridens!
Producent

2009-12-08 13:00
pinsamt
Rappare

2009-12-08 13:05
kul :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!

2009-12-08 13:47
Helt okej COVER, fattar verkligen inte varför folk klagar.