Magna - När Ska Detta Få Ett Slut? tjena! nu kommer en låt som jag aldrig har gett på mig på förut när de gäller vissa saker.. låten handlar om att civila dör i krig. och de suger hårt..Första versen är jag en soldat som attackerar staden, andra versen är jag ett barn vars stad blir attackerad, tredje versen är min egna mening om det hela.. de två första verserna vävs samman i slutet och de var det som var tanken från början..jag kommer på dessa tankar ibland när man sitter hemma iaf, de kanske andra också gör och då vill man säga sin mening. Låten: Länk till http://www.speedyshare.com/files/19558081/Magna_-_N__r_Ska_Detta_F___Ett_Slut.mp3Texten:Vers1: laddar upp ett skott siktar sedan skjuter igenni vet va ni har gjort kolla jag njuter ikvällkamoflagen över kroppen ingen här kan se mig härnån vill ha förstärkning shit mina grabbar behöver mig därröjer undan vägen dessa människor betyder nollni ska känna blod för va ni gjort mot mitt folkvi ska våldta kvinnorna och låta barnen se påni är själva orsaken till hatet vi fårkommer ni på vårat territorium så ska ni bortingen nåd ni kommer inte undan ett stadigt skottvi är tränade soldater o vi dödar i hämndvi skiter i om blodet från er familj flödar ikvällplockar upp en granat o drar bort sprinten med munnenen mamma skriker högt och sedam springer mot sin ungejag kastar mot den lille så han tar upp och undrar vad de etvå flugor i en smäll inte dåligt hahRefräng:skriken ekar högt natten flyger över stadenvattnet de blir rött folket kryper ner i gravenskotten vinar genom luften ingenting kan stoppa domnära kära dör när ska detta få ett slutVers2:var e mamma var e pappa ingen e ju kvaro jag önskar jag va stor och inte liten än idajag vill också följa me när vuxna pratar om nåtkollar genom förnstret alla springer på gatan o såntkollar upp i skyn ingen måne kan jag sefiender kastar något som vi inte kan handas merädslan greppar tag om mej o jag springer utpappa och hans vänner siktar och pappa skriker skjuthan får syn på mig och han blir vit i hela ansiktethan säger åt mig att gömma mig under där innemen jag fattar ingenting och frågar var e mammahon är på andra sidan gatan men du måste stannaspring till ditt rum så kommer vi straxvi kan leka kurra gömma så göm dig där de finns platsmen nu ser jag mamma springa ch ropa mitt namnplötsligt ser jag en boll som jag tar upp i min handVers3:alla bilder som vi ser alla söner utan mammorvissa barn för aldrig träffa deras farmor / nej förde civila de lida mest därför attregeringen har startat krig med något annat lando ni krigar om olja ni krigar om maktens elitde e fucked att ni har makten över livfel människor snackar om freden i världendom kan döda alla bara chefen e säkervafan e de för skit de e säkert han som börjatni går så jävla långt att ni dräper barn me blöjasnart har folket i världen ingenstans att ta vägenvissa ser bomder som väder för ni alltid stormar städerde e ni som är girighetens grundareo de ni tänker på är att få livet sundareegotrippade jävlar som inte borde vara däringen här kan göra något åt att jorden slits isärHoppas de smakar!/ Fred Magna