tio fötter lång- fuck vem e jag [piss inte kiss bytt namnfreebeatLänk till http://www.speedyshare.com/files/19564791/tio_f__tter_l__ng-_fuck_vem_e_jag.mp3text:vem e jag vem e du (jag e en rappare)jag spenderar tidenpå att halsa å flabba till spritenförfestar me cidernmedans du växlar få ord runt grillentuggar snus dricker folkisarmed några så kallade rockisarsom diggar iron maidenå kollar på grann fejdenjag e normal, men inte så normalni hatar, hatet finns kvarmen jag tänker, baren e mitt svarpå livets svåra plågermicken och min nya lägenhet står i lågerså hot e jag, men skit de sammalegelisera mer sprit för de gamlajag samlar mej, för att sätta på porrsätta på en tjej till porrväggen e grå, men jag gillar gråttspeciellt med vita klickar påsaggen rinner, å på mickar kickar jag å såå jag vet att du diggar stenhårtflickan du har ett lenthålmen har inte tid å knullavi ha mer alkoholjag e en filosof, som en kvinnasom vill ha mer sperma såsrunt midjan å uppåtdu e tyken, du får en knuff ditt jävla fånå din mamma får en puss på tån å hennes rakade lårsen får jag lust å åka tågtill en annan platsfuck att jag började med rappjag e fucking fastrapparens rapparerapparens slapparerapparens skrattarerapparens fuckarejapp fuckar hårtmin kuk e stenhård som sten å stålå du e klen så man kan bryta dina klena benmedans din faster å moster har lena bendet e jag som rakar demå på julen ska jag baka me demi ditt barndoms hemfuck vem e jag-jo jag e tio fötter långå jag runkar till en rnb sång sång sång....