tio fötter lång- skitsamma så länge mamma freebeatLänk till http://www.speedyshare.com/files/19582126/tio_f__tter_l__ng-_skitsamma_s___l__nge_mamma.mp3text:pappa e stolt å mamma e stoltkanske inte, när jag spydde ner pappas golvdet finns intresse för min rim teknikrök en, å du fattar lite tillmen rök inte för mycket, ditt liv står ju stilljag e han som på julen chillar me skinka å sillmen älskar mest sommarlovetdärför har en stor sol tatuerat på låretnä, men en kuk som äter daggmaskjag e slapp på rapp, men inte så snabb på rappmen i alla fall blir dom flesta lackanär dom hör hur jag flyter å snackarpå dörren det knackar, -pizzan e här!å jag hörde att en snubbe hatade, jag dissar han jag svärjag e sverige svar på eminem!nä men du säger att jag e sämst fucking jämt-du är inte eminem, fatta det!a okej, jag vill knulla upp, knulla nerå pulla tantens dotter mersom du hör å serså ger jag er, ett flabbande smileklart jag rappar de tightsmaka på mina rim, å du får svindelsom å blanda piller å pingisom du vill battla, I GONNA WIN THISför din diss luktar fucking kräk!!!!aj aj aj hjärtat slår så hårtmen skitsamma, så länge mamma e stoltöver min hip-hopyeah jag fuckar upp allt jag görmen det e bara för samhället säger att jag e så jävla stördmen jag säger- fuck it, jag har ju ölå din mammas syster har en slö rövmen den skakar bra ändå, booty dance 4 lifebooty dance 4 lifenä måste dra, igår va det en hård nightjag rånade mej själv, sköt mej självi benet, så nu kan jag inte uppträda på scenenbara i rullstol, men så länge man e full å coolyeah yeah yeahyeah e inte från kina,e från ett annat lande inte som dej,e en annan manmin rap stil e större än kuken på en elefantjag sysslar med najs rapsnart sommar å bandarn i vänstra handölen i högra handhan som tar kvinnan där bak-klart jag gillar rumpa rumpafattig, så det blir öl ingen skumpa skumpaaj aj aj hjärtat slår så hårtmen skitsamma, så länge mamma e stoltöver min hip-hop....