I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

RK - Dansar i samhällets nattliga dans

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-03 01:04

RK - Dansar i samhällets nattliga dans

Shue, en ny låt är här! det här blir en av de sista jag droppar på länge. ingen inspiration alls kvar.. tyvärr, så det är så det blir. men är tillbaka om någon månad eller så! får se hur lång tid det tar =)

låten är jag iaf jävligt nöjd med, jag står för båda verserna och reffen och vill även tacka min homeboy JL för mixen!

Hoppas det låter bra i era öron =)

Lyssning sker via min myspace
och för er som vill tanka låten finns den här

Lyssnar ni kan ni även slänge in en kommentar om vad ni tycker! det uppskattas..

simma lugnt!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-03 01:07
Jag tycker det är fett kul att du provar lite nya stilar!
Kan kännas lite stressat flow ibland men i överlag så klarar du av beatet!
Texten är fet som vanligt på dina låtar!
Och mixen blev givetvis fet eftersom jag gjorde den!

I see you in RK studio!

/ J.L
You don't know what you got, until you lose it.

2009-12-03 17:10
beatet var fett! men tkr dock inte det passar till din röst.. men!
flowet var najs! texten var riktigt sköön faktiskt! djuup och bra känsla. Reffen diggade jag inte tyvärr.. men verserna var riktigt goa att lyssna på :) Mixen var helt ok! varken dåligt eller super , dvs duger. FORTSÄTT ;)

pz Bodin!

2009-12-03 17:13
tack för kommentarerna! luddebodin; nä vet reffen vart inte som jag hade tänkt mig men slängde bara ihop något snabbt för att få låten klar så fort som möjligt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-03 17:16
många säger att jag har det.. men vafan! det är så min röst är.. har så mörk röst att det blir helt flippat om jag ska ändra och inte köra stelt.. då låter det knaaas, lär er leva med det bara haha.. skämtåsido! tack för kommentarerna

2009-12-03 17:16
som bodin sa så var beatet fett! men du har "stelt" röstläge eller vad man ska säga. men det är kul att du provar på nya stilar , när du mest kört depp texter förr, men keep it up!

/ fillson

2009-12-03 17:18
råkade visst ta bort kommentaren jag skrev men ;d aja!

2009-12-03 17:56
den är tung bror, riktigt schysst beat och text.. Tråkigt att du inte har någon insperation kvar.. Men det kommer med tiden!

Två fingrar /Majk
Käft

2009-12-03 18:04
låter fett mannen, nice du testar nya grejer å spottar annat =D
jag tycker alla "underjord" inklusive mig själv spottar alldeles för ofta, 1-2-3 ggr i veckan kan det bli jag ser folok kickar hela veckorna med en dags mellanrum det är inte konstigt man tappar insperation när man inte hinner uppleva nått, sitta hemma å pumpa i sig zuttla och skriva blind från hjärnan blir till en viss längd enformigt, ut och se saker broder :D upplev nya grejer.. jag tycker den här låten ÄR den fetaste du gjort mäin =D den va skön, det som svek lite va reffen men den va inte keff om jag säger så..
sen tycker jag acpl va lite låg, men de är en smaksak =) den va clean så tummen upp på den!

men men ord från mig pz mäin! :)
Det här är mitt liv MIN dagbok, jag lyssnar på er skit och hör minst en grej som jag gjort!
Ni snackar skit på beat, vi gör Logik musik!

2009-12-03 18:21
tycker den var bra, men lite stress i verserna dock. reffen kunde du gjort bättre =)

/Gudde

2009-12-03 18:29
Riktigt najs jobbat, låter riktigt skönt, dock refrängen som kändes lite enformig, men inte dålig på något sätt :) inspirationen kommer tillbaka ska du se, alla har dessa svackor ibland :) Men kort sagt, bra jobbat med denna bro :) <33
www.soundcloud.com/knotan

2009-12-03 18:43
kul att höra boys!!:D värmer riktigt mycket, knotan jaa får hoppas på det =/ tacktack!