I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Antääh - Skryt 8 bars (ny studio)

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-03 15:45

Antääh - Skryt 8 bars (ny studio)

Tjena tjena, ett tag sen jag spelade in ngt, men nu har jag fått igång min studio och skulle kicka 8 bars skryt med några andra bla Nenado (balkanish) därför säger jag det i låten, men men det blev inte av pga olika omständigheter men jag släpper detta här för att folk ska kunna ge kritik vad jag ska ändra på till nästa gång..

Rapp : Antääh
Mix : Aco
Beat: Vet inte riktigt vad det heter:P..

Länk till http://www.speedyshare.com/files/19599708/Antee_8_bars_skryt_.mp3

KRITIK!

Shoo i stugan Antääh här, ärliga kommentarer är respektabla

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-12-03 15:46
diggar din röst.. dags att kicka mer seriöst nu?
fett man!, kort dock.
Think of a colour you've never seen.

2009-12-03 15:47
Thanks yeah, det ska jag men som sagt det skulle vara ett projekt som lades ner men så tänkte jag varför inte lägga ut den.. Pejz

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-12-03 15:53
du rappar grymt och ljudet är nice. som Fedsen skrev så vill jag höra annat från dig. peace!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-03 15:53
Mina rader dem är skarpa, som en kryp skytt

Nästan det enda jag gillar på denna låten.

Dina andningspauser är fet jobbiga, du låter överansträngd. Försök skriva kortare rader eller ta ett beat som är lättare att flytta på, så kanske det försvinner.
Sen rimmen måste du öva. Jag vet "du orkar inte" men flerstavsrim/dubbelrim osv. gör låtar mycket roligare att lyssna på. Speciellt skryt då ska man gå loss tekniskt och med hårda rader som är fint lagda. Tycker jag i alla fall.

2009-12-03 15:55
sthlmcity: Tack tack, ja jag ska fixa lite mer seriöst nu

Flowziik: Okej tack så mkt =) Ska tänka på det =)

www.AnteeMuzic.inc.se

2009-12-03 16:12
Come on whoa show my brother some love! :D