Gudde & LaMonde - Idiot
HAAALLLLLLÅÅÅÅ WHOA!! här kommer en ny session från Gudde & Robin Lamonde! vi kände att det börjar gå oss på nerverna att ständigt vrida å vända på våra ören för att få ekonomin att gå runt & det e just det låten handlar om, å det här e våran känsla :) droppa gärna en kommentar eller två Vers 1-Gudde Reff-Gudde Vers 2- Robin Lamonde ha det gott!!! Mvh .Gudde & Lamonde // LÅTEN---> Länk till http://www.speedyshare.com/files/19600225/Idiot__session_.mp3 (Inlägget ändrat av Mabande p.g.a. CAPS 2009-12-05 21:30:40)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tycker om Guddes stil, men får ändå säga att de skönaste låtar ja hört med dig fortfarande är i muska duska - dem bryr sig & tro på dig själv.... men denna va skön, kan lätt lyssna på den igen... Robin hade också en soft stil, ni passar bra i collaboo !! Känner låten ;)
PS:ta gärna en stund å lyssna/kommentera denna =)Länk till http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/674861/1.aspx
lägg en kommentar i länken nedan - Returning favors http://www.whoa.nu/forum/var-hiphop/audio-och-video/720597/1.aspx
Låten/mixen var riktigt bra Gudde är grym som vanligt, inte hört Robin förut men diggade din vers!
Evangeliet
Gudde har alltid diggat dig, innan jag började med musik så satt jag och pumpa dina låtar hela dagarna! älskar din röst, och du har ett jävligt härligt flow. du förtjänar mycket mycket mer.. robin aldrig hört förr men du låter helt aight! inte lika tight som gudde men du visar klass! fortsätt med det ni gör, ni två passar bra ihop på collab! mixen var riktigt bra också och skönt beat! peace / RK
Tack så mycket kungen =) Nybbe X skönt å höra =)Xtrazie tack så jätte mycket det värmer =) kom igen nu, fler?
Låter bra här. Gudde har skön röst o bra flow, samma gäller lamonde. Dock tyckte jag inte om reffen. men verserna var aight!
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
Sho! Jag tycker texten och innehållet är bra, sann men rolig. Jag känner igen mej grovt, hehe. Du är bra Gudde! Beatet föll dock inte i min smak så mycket och den andra rapparen kan öva lite på flowet. Den ner-pitchade rösten i refrängen var lite skumt mixad också tror jag? Den var ganska hög och låter som att den spricker lite? Eller ska det vara så? Har ingen aning, haha. Men fortsätt såhär! Bara hojta när du vill ha beats!
http://myspace.com/monzdidryk
Tack Monz reffen hade vi stora visioner för till att börja med, men kunde inte få till det som det var planerat så det blev en nerpitchad hackis som gavs lite halvt upp efter ett tag hehe.Slackerlife tack så mycket för din kommentar
Beatet var mystiskt nice på nåt sätt! :) Gillar Guddes vers de lät jäkligt cleant tycker jag. Överlag fett, håller dock med Slackerlife om reffen! :) Men härligt jobb :D Peace
Som tompa sa beatet var fett. flow samt text bra finns inte mycket o säga :) fortsätt leverera! bless / VIGG-E
www.youtube.com/viggemusic
Det låter bra som vanligt mannen, keep em coming
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Beatet fastnade ja inte för, verserna var annars feta! /rob
www.myspace.com/robszter
gött, bra låt. skönt med sitarer. tight lagt av gudde.
Beatet var ju galet :O va snackar ni om de va skit fett! har du proddat det själv gudde ?? =) Tyckte de där me att du ska sälja din flickväns fitta rad va iiskall!!! först ja ba: WTF??!!! Sen efter du ba: fan håll käften era äckliga svin! nått sånt, de lät skiiit bra! skön vändning! Reffen va bra tycker jag, lite svårt att höra va du säger i den bara.. men ja diggar ändå gunget i den! Gudde la de skit tajt! bland det skönare jag hört av dej faktiskt. Lamonde, din vers föll mig itne riktigt i smak, enligt mig så har du gjort bättre. men de säger väl inte så mycket när man håller en så pass hög standard som ni båda gör =) i helhet va det grymt! Blessssss!!!!!
fett <3
tack!
Mer av mig hittar du på www.lamonde.se
Producent
2009-12-04 11:44
Helt okej, dock var "cutsen" eller vad man ska kalla det på refrängen rätt keffa. Men som sagt helt okej, keep it up.
www.myspace.com/verbalvandalmuzic
Tack så mycket alla =) och jag vet med reffen, gav upp lite med den fett jobbigt att sitt och klippa hehe =) Doggsan nej inte jag som gjort beatet tyvärr =) härligt med så mycket positivt!!! kom igen mer kommentarer!
Softigaste mixen. :) Gillar inte beatet dock. :( Guddes röst är också sjukt likt atles, eller äre bara jag? Tyngt flow dock. :) Refrängen tyckte jag var lite B. Har tröttnat på såna där nerpitchade reffar. :D Robin Lamonde flowar också fett. Ett plus är att du heter Robin Lamonde. Låter profsigt, så hade du inte framfört det fett hade jag blivit sur. Aja, kip it ööp!
Dra åt helvete!
TAck så mycket man! haha du är no den första som säger att jag och Atle Har lika röster!!
hahhha deras röster är som dag och natt tycker jag =) pz
Entertainment P17- hahaha tack! men gudde och atle´s röst är inte lika:P
lät soft alltså!
music is my passion & my only desire
tack :)
tack tack =) kom igen nu whoa fler???
UPP för fan! :)
FAN kom igen nu UPP FÖR HELVETE Mer kommentarer!!!!!
121 downloads men vart e alla kommentarer ?? :)
softa verser. men refrängen är riktigt skön fan haha :D diggart.keep it up / Liri
lackar walla på såna här refränger :( mörkpitchade röster och cuts fram och tillbaks, real g niggu yeh yeh walla! lite wtf på vissa delar av guddes text men på det stora hela var den braig om än inte så avancerad vad jag märkte av, mysflow (y) ungefär samma på lamonde, men texten kände jag inte alls- guhhhh söt sessiön
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.
Tack Liridon =)N_Jack tack för kommentaren, och ja det blev inge "snygg-flow" på denna kände inte att det behövdes =) kom igen whoa lite mer kommentarer är vi väl värda =)
den var fett.. beatet var väl så där.. men diiggar låten för övrigt :) uppp
tack som fan! :)
Tack Tack Darkis
ord upp!
Bra gjort gubbar!
det var den godaste kyccklingen! Den enda som fått bättre kyckling är tuppen!
tack Atle :)
tackar Atle =) robin fortsätt uppa tills dom låser tråden haha !!!!!!
Upp! haha :)
jaaa förfaan upp nu =) hehe nån mer kommentar kanske? mer DL ska vi ha iaf
rolig låt fan, "en dålig förebild men endå lyssnar era ungar" känns lite eminem stuk? iallfall, flowet ligger ruskigt tight för båda, men första killen är vbättre en den andra som rappar
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?
Tack markulinen! på vilket sätt låter det som Eminem tycker du? det är en sann rad (enligt vissa)!!! men men haha typisk whoa kommentar UPp FÖRHELVETES JÄVLA GUD JÄVEL =)
lallalalala laaaaaaaaaaaaaaaaaaa :)
yipiiiii =) UUUUUUPPPPP MADDAFAKKA hihi keep upping tills dom låser skiten
ni har inte lust slänga upp en speedshare länk till höj upp ??
Darkis P20 - vilken version? :)
finns det det fler än den ? som man hittar på mayspace på grubben a.d.h.d och klicken ? :) släng upp båda isf :) diggar den fett mycket ska ni veta :)