Kompis du vet inte vad du pratar om// Vägen hit har varit jävligt lång// Sett så många under denna resan som har faidat bort// Säg vad ni vill men ingen kommer sakna dom// Nu förtiden sprider alla jävla fitter rykten om mig// Sett så många gammla vänner faidats bort i ångest// Efter alla jävla saker dom har sagt// Tänker inte nämna namn, för att sätta dom på plats// För jag måste säga tack, ni har varit glöd till allt// Ni har gett mig chansen att få börja om// Att gå från rääk till Von Simon,// Från en stuga till en lyxlägenhet med softbalkong// Ni har gett mig orken för att sitta uppe 20 timmar varje dag// Offrat varje timme varje natt, trots att inte mkt från min själ är kvar// Mannen, mannen om du bara kunde känna lite av det här// Skiten inombrods och hatet som jag bär// Inte många fattar sättet som jag tänker på// Att tjäna mycket pengar var mitt ända mål// Nu har jag blivit nominerad till årets unga företagare// Men det fanns aldrig mer på kartan main// Kompis du vet inte vad du pratar om// Vägen hit har varit jävligt lång// Sett så många under denna resan som har faidat bort// Säg vad ni vill men ingen kommer sakna dom// Jag hann aldrig rikigt fatta vad som hände// 07 satt jag hemma rökte hash med mina vänner// Hade inget jobb, hängde jämt med gänget// Hade inga tider, festa hela veckan hela helgen// Sket i plugget sket i allt// Mamma grät, pappa skrek, relationen den försvann// Långt ifrån en hel familj, jag var ensam// När jag kände mig för kall, rulla jag en etta och softa fett med lil mike// Mannen det va back in the in days men det är annat nu// Har ett företag att tänka på, jag vet det låter sjukt// Och jag bor i Chile, herre gud// Bara två år senare så är jag vd och delägare// Av Intisol mitt hopp min själ// Ända skiten som gör att jag vill vara kvar här// Men folk dom dömmer mig i vilket fall// Fan jag tappar lusten till allt// Är så jävla trött på livet, och allt jag skriver// Eminem Kompis du vet inte vad du pratar om// Vägen hit har varit jävligt lång// Sett så många under denna resan som har faidat bort// Säg vad ni vill men ingen kommer sakna dom//
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.