I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sajfer-hundsim /Freestyle-din pappa slog mig SERIÖS!....

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-06 21:49

Sajfer-hundsim /Freestyle-din pappa slog mig SERIÖS!....

Kommentera vettja!

2009-12-06 22:05
Du får gärna lägga en speedyshare länk. Rätt så najs session dock.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-12-06 22:19
Jag tycker att ditt flow är rätt nice, och roliga texter har du. Helt okej freestyle också. Dock är du lite överdriven ibland. Kanske bara är en karaktär du kör när du rappar, men om du är sådär skrikig och omåttligt töntig på riktigt så kan jag gissa på att du inte har så många vänner och med allra högsta grad är oskuld.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-06 22:25
Mexiflexi P19

men om du är sådär skrikig och omåttligt töntig på riktigt så kan jag gissa på att du inte har så många vänner och med allra högsta grad är oskuld.

Word up.

2009-12-06 22:56
dåligt
http://www.myspace.com/akaamusik

2009-12-07 10:55
pontus din monsterdjävel ): du kommer ju sabba mitt feta streetcred på whoa genom att posta våra töntvideos här!

Mexiflexi
man tackar för det goda i kritiken, men karaktär och karaktär.. vi satt och töntade oss och det hela urartade i en freestyle, inte mitt mest seriösa tillfälle- sådär skrikig är jag ju inte ens i mina bajsätarlåtar
nåväl, töntig är jag- men det får man också FETT MYCKET BITCHEZZZ genom att vara :D
Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-12-07 12:14
hihi skojig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-07 13:10
hahaha

2009-12-07 23:05
vi e så tuffa å seriösa i den här låten! vi e fan bäst, whoa måste se våran storhet!