- Micke, chilla med uppningarna annars kommer tråden låsas hajjar du väl? Angående låten så är jag extremt osäker, känns som att ni är utav två helt olika stilar som inte borde korsas under några omständigheter. Dany, för det första leker du FÖR mycket med dina beatcuts, de nice med lite sköna stopp här och där men det blir till en överdrift här tycker jag. Mixen är helt nice och ah, du vet att du kan rappa/sjunga så det behöver jag inte ens kommentera. Nice! Micke, njae... Tror du skall hålla dig till lite mer av boombap-attityden du haft innan, kändes bara helt fel att höra dig på ett sånt här beat och texten kunde du nog ha jobbat lite mer på, kändes extremt simpel och tråkig. Mixningen var okej, flowet var okej men absolut inte mer än så. Beatet var chillnani, shysst dunk! Brukar ej kommentera låtar i det här forumet men eftersom ni båda två är mina boys så kände jag att jag kunde inte lämna utan att lätta mitt hjärta, det är inte en dålig låt men det är heller ingen hit eller något jag skulle lyssna på igen. Peace!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]