I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hundsim/Jack Kniw - Nu Är Jag Arg

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-10 00:10

Hundsim/Jack Kniw - Nu Är Jag Arg

Öh... Hundsim/Jack Kniw då jag funderar på ett namnbyte till det senare, vad sägs?
Har varit jävligt inaktiv på senare.. Eller tja, det senaste halvåret- men så kan det gå. Jag Har Fel I Hjärnan (Netplay) är kraftigt försenad men alla mina delar är inspelade å greyer, det enda som saknas är en gästvers och lite festligt trixande som ska bilda ett mellanspår- sen flyger skiten ut i rymden!

I väntan på nåt bättre får ni en 24-raderssession jag knåpade ihop för att visa att jag är bäst;
Hundsim - Nu Är Jag Arg

Whoa.nu - När Du Vill Få Dig Ett Gott Skratt
Hundsim@MySpace | Jag är smartare än du.

2009-12-10 00:18
Gulligt intro ^^
Sköna rim, beatet gillas. Och ditt flow har blivit makalöst 8D
*Suger på att kommentera långt*

GRATTIS PÅ 18-ÅRSDAGEN, FITTUNGE!
Jag hatar alla. Ni kan kalla det för kollektiv bestraffning.

2009-12-10 09:04
Tycker att beatet var överskönt =) men jag tycker inte att låten i sin helhet var särskilt bra tyvärr !!

Keep up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-10 12:16
skön låt, skönt beat, skönt flow:) tycker du ska fortsätta kalla dej hundsim:P

2009-12-10 15:52
Nja, låter tyvärr riktigt dåligt. Väldigt enformigt tonläge och flowet är inge vidare.
Beatet var soft. peace.
Silvermusik....

2009-12-10 16:15
Kul att du kickar på mitt beat mannen! Grattis förresten på födelsedagen.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-12-10 19:50
det är sköjigt att kicka på dina beats!
tack fölket, snålt med kommentarer fifan
Rappare

2009-12-10 20:15
Skön låt:P men varför byta namn, det du har äger ju:)
Det är bättre att vara förberedd på en möjlighet och inte få den, än att få en möjlighet och inte förberedd

2009-12-10 22:52
lyssnade på den idag, och det var mycket mycket bra min 18årige snabeldragande anhängare! jag gillar't för att citera en viss lurver med attityd innanför skallen! fortsätt med det du gör min lilla galning! <3 biig löööv<3

/ Käääz aka Matte Rial !
dom kallar mig Käääz. www.znapmusic.com/kaaaz

2009-12-11 06:26
Jack skippa namnbytet. Jag hållermed att hundsim är ett namn med bett i. Checka mitt nya beat om du vill ha nåt mer att kicka skit på. :) Missa inte detta whoa!
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2009-12-11 15:44
Berg
Hahah, först gnällde alla på mitt nick- och nu verkar folk gilla det! Jag blir inte klok på er :D Nähmen känner att Hundsim, även om det låter festligt, inte "betyder" något för mig- dessutom är jag en björnig rackare, något jag gärna nämner i var och varannan låt-
det krockar lite med nicket ^^

Keep'em kommentarer komming :D

2009-12-11 16:05
Skönaste session på länge man. keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-11 19:43
tackarrr!
kom igen, nu är det pinsamt få kommentarer :>

2009-12-12 11:21
en sista uppety då

2009-12-12 14:56
Fett ju! Beatet är skitskönt, och ditt flow har blivit muuuuuuuuuurder :D:D

puss på jack
http://www.youtube.com/user/jungsubprod
http://www.twitter.com/jungsubmusic

2009-12-12 15:00
Du vet va ja tycker, kommenterade på qweety!
Byt inte nick, vänsterprassla lite bah!

"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag