(Audio) Jul Låt Länk till http://www.zshare.net/audio/6967905368cd6f37/Ingen hiphop låt, men god jul på er alla i förväg!Åja, säg vad ni tycker om den! :)Peace!Refr. X2nå er det jul, vinter å snöute å handler, fullt med köute å leker med våtter og luemed dåtter i huevers 1.24 december er en magisk dagjule gaver og en veldig god middagbarn som leker, voksne som prekernissen som kommer med presangerdanser rundt jule tre med festlige sangerkl 3 ser man på donald å mikke muskl 5 spiser man ribbe å drikker brusmen hele dagen så, gjör man egentlig sånnatt man feirer bursdagen til lille lille jesusRefr.X2nå er det jul, vinter å snöute å handler, fullt med köute å leker med våtter og luemed dåtter i huevers 2.ute å går på ski i noen bakkerföre man drar hjem for å snoke etter pakkerser ut på snöen, gjennom vindueti en peise stue, med min nisselue påhörer på musikk, musikk som er om julkanske du hörer meg, og tenker han er kulmen ha det nå så bra, å ha et godt nytt årfor nå så må jeg stikkeså nyt nå av musikkenRefr. X4nå er det jul, vinter å snöute å handler, fullt med köute å leker med våtter og luemed dåtter i hue