(audio) Fucka I Huvet Länk till http://www.zshare.net/audio/69196355ee5ce89b/Vers 1:Kan du höre englene? det kan jeg ikkefor jeg er et monster fra djevelens rikenei jeg ködder ikke, så du burdte stikkejeg har en motorsag, jeg har en knivslag eller krig? jeg tar ikke ditt livlar deg leve, med minnene av megav alt jeg gjorde, å når du får unger, å de blir storegjör jeg samme sak som jeg gorde mot degforlater fingeravtrykk i fitta demskniver dem så de altid har mensbegynner å true med et slag i hueknuller ho på bakken, med saga mot nakkenbare en kjapp'en, jeg er en psykopat (en psykopat?)Ja akuratt, så hör nå på meg kameratdet ekke' bare prat, jeg har en hjerne som en advokatvil du ha no' å drikke? nei det vil jeg ikkenå er ho desperat, ho pröver å stikkeho springer, jeg springer etterjeg får tak i hennes flettersager av ho fingern, ja kall meg for snekkerjeg er en lekker nötteknekkerå jeg checker andre smekkerdumper dem i sekker, vasker bort alle blod flekkerdet sto i avisen, at polisenfant ho begravet, ute i havetskal dere finne meg? Lykke tilvent til jeg skaper en Ulykke tildet er hva jeg vil, å det er hva jeg skakanske du ser meg, kanske jeg kommer bakframen uansett bitch, abra kadabrarefr: X2Jeg er fucka i hue, å er ikke stoltdu er like liten som en flue, å jeg har makt som en Colthör på meg bitchvers2Jeg har en maske sydd fast i trynet mitttro det eller ikke, men det forbedra synet mittjeg angrer ikke over alle folk jeg har slaktaingenting er lögner, alt det her er faktanoen av dem åt jeg opp, jeg var helt stappaom du tror at alt det jeg sier er er bullshitså kapper jeg av deg tunga, å tar en redbull bitchjeg prater med meg selv, det her er ikke tull Richdet er ikke disney, det er ikke Lilo å Stitchdu er så liten og jeg er så stordu styrer cockpiten og jeg er terror-istjävla nazist, jeg tatuerer jöde tegnetpå din penisjeg kan ikke telle hvor mange jeg har dreptdet finns ingen recept på Richy's konceptbitch accept-erat jeg kommer etter fler og flerdu vet nok ikke hva jeg klareri mine armer har jeg mer power enn tusen karerjeg bare forvarner deg om framtidlige farerhar jeg en framtid som ser ut som min fortid?dette er et audiogram om alle horer jeg vil drepe på kort tidJeg liksom: Halla madam, mitt navn er RichMjeg er på savn etter en bestevennliker du menn som kan hantere en penn?Jajjamän!etter noen timer, når ho er bortesetter jeg meg å rimer, med hennes blod på min skjorteVel Jeg Antar Atrefr: X2Jeg er fucka i hue, å er ikke stoltdu er like liten som en flue, å jeg har makt som en Colthör på meg bitch