I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

skutte - Frågar mig själv

Vår Hiphop - Audio & Video

2009-12-10 18:38

Hallå whoa

var ett tag sen jag la upp något, men köpt ny utrustning nu och ny mixxning så tänkte kolla va ni tyckte om resultatet :)

så var inte blyga på att ge mig lite kritik

Peace!

2009-12-10 18:42
om ni har något tips på mixxning så är de bara o säga till, använder Cubase SX 3 :)

2009-12-10 18:44
Skutte,

Har ju inte hört dig förut så kan inte säga vad som blivit bättre eller sämre. Men! tycker det jag hör nu, är fan rätt ok.

Du kan rappa och din röst är skön som faan mayn, flowet är också rätt hyfsat, Aa fan skönt laggt!

Peaz
/T
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-12-11 10:15
tackar Toolish :)

mer nu whoa!

2009-12-11 13:49
Tycker du lägger de bra skutte =).. lite stelt i början men ju längre låten går får du till flowet bättre :). Rösten ger bra inlevelse på dina känslor.. fortsätt du kan de här =)

2009-12-11 15:03
bara jag som tycker han låter som en manlig sofijah?
inget jag gillar alls, men det kanske andra gör
Visdoms ord från Markulin:
Varför skulle jag dela med mig av min visdom när jag vet att du ändå inte förstår?

2009-12-12 13:35
tack så mkt JonaZ :)

tack att du tog tid att lyssna iaf markulinen, synd att de itne var något du gillade :)

mer whoa!