Kampstrid med Tusse & Empa Länk till http://www.speedyshare.com/files/19729830/Tusse_Feat_Empa_-_Kampstrid.mp3(Tusse vers1)Med min kampstrid Kan inte inte vänta längre har inget tålamodjag blev förvirrad av allt och jag blev sårad stortFormatera min hjärna vill bort med alltnär alla snackar med mig känner jag mig som en konstig manhar inte flyttat mig en ända centimeterfrån dig men ändå verkar du ha hemligheterHar jag förtjänat ett liv så vill ja leva deMen allt med tiden har kännst som det blir segareoch allt med skolan,Behöver inte kommenteraI min framtid så får jag inga sedlarser mig själv snottar knark och är bängoch där jag kommer bo kommer vara på en parkbänkär det normalt att hata sin framtidmen ändå kämpa som allt vore en kampstridKämpa som de va en kampstridMen det värsta är att detta är föralltid(Tusse reff)Det är en kampstridVisa din sida som du kämpar för/ Fördet kan skiljas frå person till person(Empa vers2)min egen moderjord, jag knallar sakta framför min egna framtid som kan falla snabbtjag måste ta mig dit, och inte leva som jag görknarket på ingång och livet blir förstörtvill inte va den här som kämpar för sin framtidjag är en vanlig man som kämpar mot en haschbitvill inte gråta längre, kalla mig töntjag bara utrycker känslor med ord som är sköntdet är en kampstrid vill bort från det häro bara titta mot det blå o glömma allt som är besvärmen att drömmarna finns, det hjälper iblandatt livet är bra, är skitsnack som är santmen jag ska ta mig upp, och leva om mitt livsväva hela dagarna tills jag har blivit friflyga på molnen och bara ha det bradet vore en dröm på en helt ny start(Tusse reff)Det är en kampstridVisa din sida som du kämpar för/ Fördet kan skiljas frå person till personkommentera nu whoa:)pz!