tio fötter lång- så mycket freebeatLänk till http://www.speedyshare.com/files/19750768/tio_f__tter_l__ng-_runkar_s___mycket.mp3från elefanter droppas det stora bajserjag e inte han som knullar tantareller jo, så länge dom bjuder på ölnär jag rappar, så hör jag jubel nujag har snart en gubb pung å kukmen skitsamma, det finns horhus å stripp showsjag e inte han som ger din brud en rosejag ger henne en puss på kindensen stoppar jag in denvi knullar vilt på vindensniffar inte limmet, men boffar bajs luktdin mammas syster tycker min kuk e fulfuck henne, jag har ju kändisskapumgås med kändisar å vänner på en barmen inte för att dricka ett parbara för att hota folk till dödennä skoja bara, rå hit ölenrå hit porr stönenalla hatar mej, men va fan gör detjag runkar så mycketså mycketjag runkar så mycketyeah att jag knullar din pappa syster e ingen hemlighetpå micken e jag fet, som papa deeeller lika snygg som tommy leefatta de jag skrattar åt ersom inte fattar ett skitge mej flaskan, jag e törstig som en kossafan varför hatar din morsa min pappas kuk?jo för den e inte längre kulden behöver blåa piller för å ståjag säger fuck livet, ge mej en kondomså inga barn kommer till världensorgen jag bär den men skit de sammaså länge jag e älskad å hatad av din mammajag runkar så mycketså mycketjag runkar så mycket