tio fötter lång- sitter full Länk till http://www.speedyshare.com/files/19751594/tio_f__tter_l__ng-_sitter_full.mp3text :jag vänder vindens vindartrampar dej på tårna med prikiga pinnarsimmar i simmarens spår tio milkliver åt sidan tio klivjag e han som har minst nio livriver å kliver över levande likmed spretande spik spikar jag fast spikarpå folk med skinnjackor å trasiga nitarvem e det som dricker, jo jag sitter å spritarvem e det som fiser, jo mina fisarluktar illa som döda å gröna äggjag e inte rädd för jag stönar som ett punkar drägggör allt på mitt sätt, ett sätt ingen skådatalkoholen e slut, men mer öl e ordnatjag e han som målar glada månarjag e han som målar glada månarhan som e glad när han får nya stålarså vill du låna, eller bli bjuden på folkisjag e en rockande rockisvill du slåss, du åker på smockisfeta smällar än en fetare tjokisklart man fått diss, fått shitmen shit de samma, e inte passivkör på snabbare än isen smälter i antarktisjag e inte bra i skolan, för va en jävla slarvisjag va en jävla slarvis jag va en jävla slarvisdu får en halv diss, din mamma får den andraför hon e större än din syster annaå valkarna dansar runt dansande valkarjag hatar rappare som tror dom e coola för dom rapparsitter full på ett barnkalasdom säger- rimma för du e as bra....
sitter full på ett barnkalasdom säger- rimma för du e as bra