tio fötter lång- tio fötter lång freebeatLänk till http://www.speedyshare.com/files/19762928/tio_f__tter_l__ng-_tio_f__tter_l__ng.mp3text:tio fötter långlife goes on...en tickande bomb fallersom sperman i halsenjag älskar porr som kvinnan älskar satsenälskar öl, som du älskar rappensoftar hårt, som bonden och korven utanför mackenleonardo dicaprio flyter i vattnetjag e inte han som lyfter på hattenför din framgång, å du har fastnat i en annans bongdu lever på andras röka, jag lever för å kröka, pökaå i livets svåra tider stökajag gillar fitta, medans du gillar pojkars rövarjag gillar porr, bara för porr musiken passartill när dom stönarjag har jobbat på mcdonalds, -fan va jag stank lökardu klagar på män, medans du älskar bögarjag rappar för det e kul jutjejen rappar säkert för å få mer kuk nuhon har ett bra flow, men e för tjockhon hade platsat som reklam för ett toa lockjag diggar å chillar till countrymedans horan diggar å chillar till rockmen det e hennes melodi, min melodi eatt fortsätta leva som en festdu hatar knasar å tjatar,men skiter i, å det känns rätt YEStio fötter långlife goes ontio fötter långlife goes on....on on