Robinholta af Pankbanken!!
Haha den är sköööning, släng upp texten också :)
den här var bannemej tung! mördande lyric och en hatisk attityd har med största sannolikhet fått ännu en tomte att börja gråta ^^ Chea!
Great som Tony Tiger!
höhö tack grappar! :P här är texten Vers1: akej jag skruvar upp när ja känner för att battla men innan vi har startat släpp taget om din näsa för det låter som du svalt ett landskap byt för i helvete karriär ditt fanskap jag menar allvar jag fuckar ur snart du rappar hur bra jag säger halvdant du kickar kefft efter 8 år Jag kommer såga dig i bitar Sedan efteråt så kan ju ställa dig då men det är knappast värt för om du ställer dig på tå når du upp till knät som dina småbarn fans ey sluta leka viktig när andra tjänar pengar sitter du och dricker whiskey Reff: heeey dom vill vara som mig men kommer aldrig att bli ey såfort dom hör mitt namn är dom där med tungan Vers2: Du är kanske stor menar kolla bara bredden men Dina texter ingen jäävel bryr sig längre jävla äckel pallar inte med dig längre för allt som du gör, gör jag jävligt mycket bättre ooouuff äru stor som en björn ditt fucking Mobbade as du var en tönt i ett hörn i din barndom mannen snacka inte skit för Du hade inga vänner "bara flaskan som du håller i" Din mamma hatar dig din pappa skapa dig och Flaskan som du håller tror nog att den saknar dig Vill inte vara elak men synd om ditt barn mannen tänk på din familj du borde sköta dig som far Frid!
Tror robie kan köra över detta när det gäller punches i alla fall, inget roligt som hans dissar.
Får se vad robie har att komma med, de här va bra :)
http://www.myspace.com/akaamusik
Den va tung . kul o se va rob kommer med
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Han kommer komma med något men frågan är väl om han kommer med något eget eller om han råkar sammanträffa med någon diss som någon annan lagt.... :)
den va tung bror:D
Brynto. www.youtube.com/user/leanolito
Vi får väl se vi får väl se! höhö! :D tack hörni.. och Twezzy hahahaha! frid!
riktigt tööng bror, tycker du har utvecklats grymt mycket, inte mycket för dissar men den här lät fresh bror!
Robie kör nog över dig =/
Just for fun.
Battlerappare
2009-12-14 11:03
nice mann !!
JoaquinRoyale
som dina småbarn fans ey sluta leka viktig när andra tjänar pengar sitter du och dricker whiskey hur skulle det där vara en diss?=) seriöst, klarar man av att sitta hemma och dricka whiskey istället för jobba, har man då pengar ;P
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Hahah Robie suger ju bara så jävla mycket att han kan gå gräva sin egna grav just nu och lägga sig i den! :) fett retarderad låter han asså!Två Fingrar / A*
www.youtube.com/ajdiin91
nice robin, kul å höra svaret ;) peace
hur kommer det sig att jag inte kan höra när du gråter fast dina tårar faller till marken som dasslock.
M-Prod okej! Dmat låt mig tänka på saken höhö Tack till er andra :)
den va najs manne :) men tyvär aså refrängen diggade ja inte så mkt :/ Men verserna va helt okeeya :D Har hört bättre från dig :) Keep it up !
Det finns så många rappare, men ingen som mig !
Battlerappare
2009-12-14 15:59
Aight thx! öpp
Moderator
2009-12-15 00:18
nja asså fan, diggade inte jätte mycket :P men tror knappast robie kan komma med nå bättre heller, hatar hans jävla talfel
//TW
Nä inget jag diggade alls, reffen var ju helt åt helvete på denna diss. dina ads på verserna ligger oftast inte i takt, låter bara kladdigt. använd attityd grabben. tror nog robie kör över dig rätt hårt om han svarar på detta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dissen va najz! de va riktigt hårda ord dom sista raderna, väldigt personliga! peace
Börjar dagen med att rulla megajollar, sen får jag munchies och rullar negerbollar!
Äh låt han svara då så får vi höra då .. ska det ta honom 1 vecka att skrapa fram ett par rader?
Producent
2009-12-15 14:30
jag tycker du är duktig :)
:)
Twezzy, ja en orsak kan ju kanske vara att snuten klippt hans datorer. Vad tror du själv?
http://pumasilverback.se <-Right up your ass, punk!
fett tungt beat! skön rap. denna kommer in på mp3 :) pz
www.myspace.com/friphmusic
Pumasilverback : För att han gör olagligt dålig musik? :) Nej men varför har dom gjort de? .. :S
men herregud.... du va riktigt dålig!
Men herregud nas tacktack :D
Han är misstänkt för omfattandeskadegörelse.. dvs han är graffitimålare. dem har fått in tips om vad han kan ha gjort så dem plockade in hans dator ihopp om att finna bildbevis, att han tex tagit kort på sina målningar osv.
SÄLJER BILLIGA HEMSIDOR !!!!!!!
Well, börjar väl med att säga att jag lyssnat på er väldigt mycket. Trisst att två av dom grymma ska börja dissa varandra. Vet att båda ni är duktiga. Men just detta tror jag robie tar. Men men, jag hatar inte :) kanske har fel. Kommer inte ge er props för låtarna för jag gillar er båda :). bip up!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker.
robie MÖRDAR dig!!
Dahlgren
Robie kommer köra över dig! haha. Vänta bara.
Whoa?..
Har väntat länge som sagt..:(
Tung faktist, Men tror rob kan ta detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diggas:D
FUCK YOU, HATAR DIG DIN JÄÄÄÄÄÄÄVEL :@
Tacktack osv! :)
öpp!
jag tycker seriöst att de inte var så bra som andra i tråden säger :S refrängen är ju rakt av kapad från d-nice och antagonistens låt, och punchlinesen var ju inte dirket något att hänga i granen, hatar robie så tro inte att de e kompispropps, men diggade tyvärr inte
Tears of Liquor EP https://soundcloud.com/nicoelrico/sets/tears-of-liquor-ep
oh herregud jag hade jagat dig naken i en snöstorm om det behövdes efter vad du säger i den låten
HAHAHHA FY FAN VAD KEFF, DE var nog dom keffaste rim jag hört, o vad fan släpp taget om din mammas tutte så man hör vad du säger. o slipper härma kaggen WTF!!! HAHAHAHA KEFFA JÄVEL!!!
//Shizzlah
HAHAHAHAHAHA Shizzlah rolig snubbe. spanade in din myspace precis.. Du låter ungefär som stanni! haha puss på dig gubben <3
hahah acke! x) ja låten är jävligt brutal faktis;) shizzla vart låter han som kaggen hur menar du? stanislav fyfan de låter bra de! x)
www.myspace.com/friphmusic
haha jag undrar bara vad dom gör där med tungan?
Svammel, nu i din mormors walkman
Tack Noper :) pallar inte äns svara på tjackarn!
hahaha, kefft pga reffen låter som demkos, beatet taget från en demko låt. kefft
din mamma
Linushimself: Beatet är ej taget från en Demko låt. Det är ett freebeat. Den låten du snackar om är "D-nice & antagonisten - Absolut inte en diss". Sen att refrängen låter ungefär på samma sätt är kanske för han håller sig till takten?
ändå, låter som demko i reffen, det gör de kefft. borde kommit på ngt eget.
din mamma
Vad händer eller ?
sno beatet o härma antagonisten hahaha kefft
//Shizzlah