Big sir Ft. NSK - Jag är Hey !!Spelade in en session idag - skolarbeteVill gärna höra vad ni tycker!:)Big sir Ft. NSK - Jag ärLyrics:Nsk:Klockan ringer pallar...... inte gå uppalltid samma sak,dag för dag fuck ansvarjag vill inte vara nära gristredje fingret för polisoch även om det är en trappa upp vill jag ha en hissen hiss som tar mig dit jag villtill ett paradis baserat på beatsi min fantasi vill jag leva rikoch softa hela mitt liven latmask som inte palla göra någontingläxor hamnar i en buske, ma jag skiter itillräckligt gammal för att rösta men jag bryr mig shijag börjar klockan åtta men jag kommer klockan nioskolkar första lektionen så jag äter vid tioefter lunch drar jag hem har inget o göraingen lust att ta mitt körkort men har åldern för att köraibland vill man vara liten igeninga ärenden och inga stora problemBig Sir (Ref) :--------------------------------------------------------jag är en latmask som älskar att sova längeen latmask som äter frukosten i sängenett huve som degar hela dan vid tv'nhan som definitivt inte gör sina läxorx2--------------------------------------------------------Big sir:jag vaknar sent, alltid sen till skolannär jag öppnar böcker så känns dom så dummajag drar på mig mina klädermåste klä mig varmt, för att det är dåligt väderjag e han som vill leva för stundenibland orkar jag inte men för skolan är jag bundenibland orkar jag inte gå ditlär jag ens ta studenten?, ma jag skiter imed tiden har jag hunnit bli jävligt latmen glädjen e kvar, så jag är gladen föredetta jugoslav som e arbetsnarkomani vår stat är jag stämplad som en slavlåt mig vara arbetslös och inte ha hoppför jag kommer ju till ditt land och tar alla era jobbjag e lat som fan kepsen bak o framsnaggat huvet för jag inte orkar använda kamm