hade inte slackers text men här e min iaf.. lever min dröm sen barnsben lever upp till min framtida gravsten alla slag, får mig närma mitt avsked jag blev spelad som ett dragspel när du brände oss 2 som en brasved du hade allt, men du ville bara ha mer ja kan ta det som ges till mig.. men de som ges till mig är minst lika tomt som mitt levesett inte så likblek för jag ställer nu krav från min vishet och jag lever för dagen, är nykter till slut kompis ta dig i kragen för nyckeln är du.. men mycket är sjukt, rykten tog slut på allt vi haft, kompis sticker du nu? spricker i tu, låt mig inte se det hända täck över mina ögon, när du närmar dig din ändplats låt det bli en vändplats men det blev som det blev, vi får skylla oss själva en sluta kämpa.. och den andra får traska med väntan fast här i gävle.. platsen av kärlek har nu blivit nått fucked up på vägen sakta på färden.. känns som att jag är vaktad av jävulen och förtränger nu fakta förgäves jag vill ha ett bloss men kastar i väg den för jag pallar inte tankar i hjärnan som åstadkommer något annat än stjärnfall så jag vandrar på vägar.. och kommer alltid behandlas som trälar men sakta men säkert så öppnas det nog en dörr åt mig så jag sväljer mitt mot, och jag ställer emot -känns som att jag vandrar mellan änglar och demoner känner pennan läker såren, men är fängslad här bland molnen evig väntande på tåget som ska ta mig någonstans bortom individer har nu penslat salt på väggarna har lutat mig med öppna sår känns som att dom frysna lederna dom kanske kommer tina upp till nästa vår har luvan på, känner hur snö'n gör mig nedstämd jag har lurar på, men skriker förgäves för ledhjälp