PMS - Oh yeah Tudelidu inte jag som har gjort den utan en polare till mig.'vers1Jag onanerar bra som en kvinnlig handledarealla andra spottar skit så här får ni varsin tandpetare//en lantarbetare som betar på beats å feta ryhmesslår dig i magen för att visa dig en punchline//4va najs att jag dyker upp som en vithajsom en toalettstol så lär du fan bli skitskraj//jag är läderlappen för jag bär en skinpajå du ser dåligt precis som en blindtarm//8de måste vara slitsamt att vara en nolla som dudu är en fågelskrämma mannen som alltid får gåshud//å nu sitter jag å pillar ut mitt vackra naveluddskriver min autograf i mitten på ditt kranium//12jag glider å lider med dig som sviker utan omsorgnär du bäknar droger på selmalagelövstorg//så vet du vem som kommer sätta skräck i göteborgsom hoppar i takt med beatet på din bröstkorg//16reffjag pratar i tungor ja pratar i lungor pratar i klungorskriver rader och åsikter för jag är en hatad ungdom//bevakar liemannen för han ska skriva min dödsdomväntar att stormen är över och grönskat satt sig i blom//2Ligger i sängen å funderar på mitt jobbiga livsitter fast i drömmen som verkade vara posetivt//livet jag levde hade en mening som ett substantivnu är hon borta från mig i all framtid föralltid//4vers2hur ska jag som liten är klara sig i dena världpromenerar utan mål går på en öändlig upptäcksfärd//behöver inte skolan längre för jag är självlärdlärt mig mycket i livet fast ändå så går mitt liv isär//4chockade tjejen när jag sa att jag blev blixtkärdå blev hennes ex sur på mig som ett vinbär//men jag tog det kallt som toppen på en glaciärdet snurrar i skalle på mig mer än din lokala skivaffär//8jag mår sisådär men battlar som en krigskaraktärhar så många hatare men kommer aldrig bli impopulär//du går ifrån mig för du klagar på att du fått nån misärord kan inte skada mig för jag har en verbal barriär//12VBG till GBG där jag oftast brukar vara stationärdomedagen kommer jag väntar på dess premiär//som klassisk rappare så lägger du av som en pensionärelak som fan det e precis det som jag livnär mig på//16reffjag pratar i tungor ja pratar i lungor pratar i klungorskriver rader och åsikter för jag är en hatad ungdom//bevakar liemannen för han ska skriva min dödsdomväntar att stormen är över och grönskat satt sig i blom//2Ligger i sängen å funderar på mitt jobbiga livsitter fast i drömmen som verkade vara posetivt//livet jag levde hade en mening som ett substantivnu är hon borta från mig i all framtid föralltid//4