invalida e vårt namn, det står skrivet på min arm så det finns inte ens chans, att ja sviker dig nu man ja vet att livet kan bli fucked, bara grisen kommer fram- o dom kommer alltid någon gång, så o visa din förakt dom e, fuckin' horungar, vi gör inget alls men batonger kommer fram, o dom visar dig sin makt det e sjukt, staten ger dom handklovar, o en gun - ja har inte nån, så vem är största boven i vårt land, huh? ja känner hundrar grabbar, men inga tunga gangsters o dom är inga bögar men alla vill knulla reinfeldt för han e dum i skallen, ja vet att många känner exakt samma sak så kom igen då, upp me handen världen e deras, allt dom gör e o förstöra den sanningen e mörk, o dom försöker ba försköna den e trött på deras skitsnack, trött på deras slösande när allt dom fucking gör e o förfölja mig me ögonen till alla våra systrar o bröder vi backar era ryggar till döden försöker, ge er det skydd ni behöver har ni inte hört än, så lyssna vi gör det jag har blod på mina händer, ni har blod på era med, se ja tror inte på regler, tror dom orsakar problemen gott eller på ont de beror på hur man ser de om man gillar när horungen till storebror förnedrar- men de här är den, världen som dom skapade jag svär att man blir galen i det sverige som vi vant oss vid där Jimmie Åkesson och sverige demokraterna får Reinfeldt och c/o att verka som ett bra parti- men bara titta va vi tvingas lyda nu du kan knulla din hund men få böter, om du pissar utomhus, ey jag ser inte något ljus för har inte nånting i min ficka men blir gripen utav snuten- o regeringen planerar att sänka ungas löner även fast dom vet att vi får nästan inget över och hur fan ska vi mätta våra barn när hälften pengarna vi tjänat går tillbaks- till alla våra systrar o bröder vi backar era ryggar till döden försöker, ge er det skydd ni behöver har ni inte hört än, så lyssna vi gör det du skulle också kännt dig riktigt jävla mållös om du ba checkade min årslön nästan så man gråter, ja vill byta jobb o ja visa vad ja går för ja längtar hela tiden efter påökt, för, ska ja va slav åt er, bör, ni ju betala mer ingen vill vara fattig, men tyvärr nån måste vara det ja vill inte va den, men ja e det ni kan alla behandla oss som skit, men det lär kommer tillbaks till er till alla våra systrar o bröder vi backar era ryggar till döden försöker, ge er det skydd ni behöver har ni inte hört än, så lyssna vi gör det
https://soundcloud.com/invalida