Daz - Vila i frid Adam Jag lägger upp denna åt en kompis som vill ha kritik. Han har inte hållit på länge men aa. Kritik som sagt, hat gör honom inte bättre så om ni tänker komma med skit kan ni lika gärna låta bli att posta. aight??Texten livet är tungt, inget är lugnt nu, allt känns så dumt nuAdam är saknad, alla vill ha honom tillbakasåg jag i syne eller vad det på riktigt? att jag såg honom på en gata försökte prata med Adam men fick inte fram ett enda ord nu är han borta och finns inte kvar på vår jord Adam tog ju livet av sig, jag blev förbannad och ledsen, det var inte okej alla tror det att det var det han villehan mådde ju piss, men var ändå en livlig kille som vi alla älskadeAdam pressade emot för att försöka låta bli att begå självmordmen en dag, den 14:e nov 09 sket han i detden dagen kommer vi alla att minnaskan han inte bara komma tillbakamen tydligen ville Adam inte vara kvar, han ville försvinna som en vind som en dimmahoppas du har det bra nu gubben alla saknar dig, till och med hunden livet e tungt nu inget e lungt nu allt känns så dumt nu adam e saknad alla vill ha honom tillbakapeace